در سال ۲۰۱۷، تیم Mortal Kombat HD Kommunity، ملقب به Mortal Kombat HD Remix و Mortal Kombat Returns، کار برروی توسعه‌ی ریمستر سه‌ نسخه‌ی اول سری Mortal Kombat را آغاز کرد. اما در اوایل سال ۲۰۱۸ این پروژه به دستور شرکت برادران وارنر (Warner Bros) لغو شد. البته شواهد نشان می‌دادند که استودیویی دیگر به […]

تصاویری از پروژه‌ی لغو شده‌ی ریمستر Mortal Kombat منتشر شد

در سال ۲۰۱۷، تیم Mortal Kombat HD Kommunity، ملقب به Mortal Kombat HD Remix و Mortal Kombat Returns، کار برروی توسعه‌ی ریمستر سه‌ نسخه‌ی اول سری Mortal Kombat را آغاز کرد. اما در اوایل سال ۲۰۱۸ این پروژه به دستور شرکت برادران وارنر (Warner Bros) لغو شد. البته شواهد نشان می‌دادند که استودیویی دیگر به ساخت این بازی مشغول شده بود، اما هم اکنون مراحل توسعه‌ی این نسخه نیز متوقف شده است.

یکی از منابع داخلی در دسامبر ۲۰۱۸ توضیحات جالبی را در مورد پروژه‌ی اول ارائه داد:

در اواخر آگست، ما باز هم در حضور اد بون (Ed Boon) یک نسخه‌ی قابل بازی از Mortal Kombat Returns را ارائه دادیم. اد عاشق آن شد و به مدیران برادران وارنر اعلام کرد که بهتر است در مورد انتشار بازی با ما صحبت کنند.

پس از چندین بار ارائه به کارکنان بالارده‌ی برادران وارنر، تیم‌های تولید و فروش، این شرکت در طی یک تماس تلفنی به ما چراغ سبز را نشان داد.

تقریباً یک هفته بعد یک تماس دیگر را دریافت کردیم. «عذر می‌خواهیم ما تصمیم گرفتیم مسیر دیگر را انتخاب کنیم و به گروه شما نیازی نخواهیم داشت. ما نمی‌توانیم توسعه‌ی چنین پروژه‌ی مهمی را به تیمی واگذار کنیم که تاکنون یک بازی کامل هم منتشر نکرده‌اند.» این اتفاق در اواسط ژانویه‌ی ۲۰۱۸ رخ داد.

پس از این اتفاق، بسیاری از افراد اعتقاد داشتند که یک استودیوی دیگر در حال کار برروی ریمستر سه نسخه‌ی اول Mortal Kombat است. در اواخر ۲۰۱۸، شایعاتی منتشر شد که به همکاری استودیوی بلایند اسکوریل (Blind Squirrel) در ساخت این کالکشن اشاره می‌کردند. حالا ما می‌توانیم تایید کنیم که بله، این توسعه دهنده مشغول کار برروی ریمستر سری بوده، اما این پروژه نیز لغو شده است.

این نسخه‌ی ریمستر که در طی روند توسعه‌ با نام Mortal Kombat Kollection Online شناخته می‌شد، قرار بود تا یک حالت جدید به نام Krypt Mode داشته باشد. ظاهراً هدف از این حالت، ارائه‌ی یک روش جدید برای تجربه‌ی این سه‌گانه‌ی قدیمی بود.

آقای دنی هوین (Danny Huynh)، یکی از طراحان رابط کاربری استودیوی بلایند اسکوریل، علاوه بر تایید لغو شدن پروژه‌ی ریمستر عناوین سری Mortal Kombat، اولین تصاویر این نسخه‌ را نیز به اشتراک گذاشته است.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید سه‌گانه‌ی اول این سری را برروی پلتفرم‌های مدرن تجربه کنید؟

منبع متن: gamefa