استودیوی بازیسازی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) برروی بازی‌ها و عناوین مختلفی کار کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Game of Thrones و The Walking Dead اشاره کرد؛ اما شاید بتوان دنیای Star Wars را در بین پروژه‌هایی که این استودیو برروی آن‌ها کار کرده را خالی دانست. ساخت یک بازی ماجراجویی از جهان […]

هم‌بنیان‌گذار تل‌تیل گیمز، خواهان ساخت یک بازی ماجراجویی بزرگ از Star Wars است

استودیوی بازیسازی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) برروی بازی‌ها و عناوین مختلفی کار کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Game of Thrones و The Walking Dead اشاره کرد؛ اما شاید بتوان دنیای Star Wars را در بین پروژه‌هایی که این استودیو برروی آن‌ها کار کرده را خالی دانست. ساخت یک بازی ماجراجویی از جهان Star Wars چیزی است که کوین برونر (Kevin Bruner)، یکی از بنیان‌گذاران تل‌تیل گیمز، دوست داشته است برروی آن کار کند. او این قضیه را در گفتگویی با وب‌سایت گیم‌اینفورمر مطرح شده و بیان داشته که در مقطعی در خصوص این پروژه نیز صحبت شده است که منتهی هیچگاه به سرانجام نرسید.

برونر در خصوص بسته شدن استودیوی تل‌تیل گیمز با وب‌سایت گیم‌اینفورمر صحبت کرده و چرایی بسته شدن آن و دلایلش را شرح داده است. پس از صحبت در زمینه فرمول موفق بازی‌های تل‌تیل گیمز و استقبال مخاطبان از آن، در خصوص لایسنس‌هایی که آن‌ها هیچگاه موفق به بدست آوردن نشدند، صحبت شد. برونر نخست توضیح داد که خیلی از فرصت‌های پیش آمده نمی‌توانستند به نتیجه نهایی قابل قبولی برسند و او نمی‌خواهد از آن‌ها صحبت کند اما یک بازیِ اقتباسی از Star Wars چیزی‌ست که او دوست داشته همیشه برروی آن کار کند.

برونر به گیم‌اینفورمر گفت:

من فکر نمی‌کنم که این چیزی باشد که باید درباره آن صحبت کرد. من همیشه دوست داشتم تا یک بازی ماجراجویی عالی از Star Wars بسازم. یک بازی با سبک و سیاق بازی‌های تل‌تیل گیمز درباره Star Wars هرگز وجود نداشت اما زمانی که شما این فرصت را دارید تا با مردم درباره آن صحبت کنید، مثل «هِی، عالی خواهد شد اگر یک بازی ماجراجویی عالی، خارج از کتاب‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بسازیم». درست مثل The Walking Dead… شما این فرصت‌ها را خیلی کم بدست می‌آورید. آن‌ها نادر هستند.

برونر در ادامه بیان کرد که در مقطعی در این استودیو، در خصوص ساخت یک بازی ماجراجویی از Star Wars صحبت‌هایی شد که البته هیچگاه به نتیجه نرسیدند.

او افزود:

چیزهای زیادی مانند Star Wars بود، ما دوست داشتیم تا بازی‌ای از Star Wars بسازیم. ما صحبت‌هایی درباره Star Wars هم داشتیم اما این قضیه هیچگاه به یک هدف تبدیل نشد. و البته عادلانه هم بود. من امیدواریم که بتوانیم روزی یک بازی عالی از Star Wars بسازیم اما هرگز نمی‌دانیم [که این کار انجام خواهد شد یا خیر].

دن کانرز (Dan Connors)، یکی دیگر از بنیان‌گذاران تل‌تیل نیز سال‌ها پیش از تعطیل شدن این استودیو گفته بود که یک بازی Star Wars بسیار مناسب سبک تل‌تیل گیمز خواهد بود. هم کانرز و هم برونر پیش از تاسیس این استودیو در لوکاس‌آرتس (LucasArts) فعالیت می‌کردند و طبیعی است که با سری Star Wars آشنائی داشته و به ساخت یک بازی از آن علاقه‌مند باشند.

منبع متن: gamefa