سازندگان بازی ژاپنی Spice and Wolf در خبر جدیدی از انتشار این عنوان برای آکیولس ریفت خبر دادند. همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی آن نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتر پی ببرید. عناوین ژاپنی همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان طرفدارانی دارند و با سبک و طراحی منحصر به فرد خود، افراد […]

تاریخ انتشار بازی Spice and Wolf VR مشخص شد

سازندگان بازی ژاپنی Spice and Wolf در خبر جدیدی از انتشار این عنوان برای آکیولس ریفت خبر دادند. همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی آن نیز مشخص شده است که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتر پی ببرید.

عناوین ژاپنی همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان طرفدارانی دارند و با سبک و طراحی منحصر به فرد خود، افراد زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند. یکی از این بازی‌ها را می‌توان Spice and Wolf دانست که ممکن است در آینده به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. نام و داستان این عنوان از انیمه‌ای قدیمی و موفق الهام گرفته شده است. این عنوان داستان تاجری به نام لاورنس (Lawrence) را روایت می‌کند و شما با کنترل این شخصیت باید به رمز و رازهای موجود در بازی پی برده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. گفتنی است که استودیوی اسپایسی تیلز (SpicyTails) وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده داشته است.

تقریبا سال گذشته بود که تیم سازنده‌ی این بازی به معرفی آن پرداختند و عده‌ی زیادی را برای تجربه‌ی آن علاقه‌مند کردند. Spice and Wolf در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ (۳ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت عرضه خواهد شد. گفتنی است که این بازی ژاپنی قابلیت زیرنویس انگلیسی را خواهد داشت تا بازی‌بازان در سراسر جهان بتوانند آن را تجربه کنند. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این عنوان، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa