رویداد سالانه‌ی گیمزکام (Gamescom)، دومین مراسم بزرگ سال صنعت بازی‌های ویدیویی است. تا به امروز عادت کرده بودیم که حول نمایشگاه گیمزکام، از سوی شرکت‌های مختلف بازی‌سازی و شرکت‌های سازنده‌ی کنسول‌ها، شاهد برگزاری کنفرانس‌های خبری باشیم. گیمزکام امسال قرار است به غیر از کنفرانس‌های جداگانه، یک مراسم افتتاحیه‌ی بزرگ هم داشته باشد.

مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال قرار است در روز ۱۹ آگوست به اسم Gamescom: Opening Night Live برگزار شود.

«جف کیلی» (‌Geoff Keighley)، تهیه کننده و خالق رویداد The Game Awards، قرار است به برگزارکنندگان نمایشگاه گیمزکام در راه اندازی یک مراسم افتتاحیه کمک کند. جف کیلی تهیه کنندگی مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۱۹ را برعهده گرفته است.

مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال قرار است در روز ۱۹ آگوست به اسم Gamescom: Opening Night Live برگزار شود. این مراسم قرار است شامل مجموعه‌ی زیادی از رونمایی‌های مختلف، چه از سوی شرکت‌های بزرگ و چه از سوی بازی‌سازان مستقل باشد. نمایش گیم‌پلی جدید بازی‌ها و حضور چهره‌های بزرگ صنعت بازی بخشی از مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال خواهد بود.

لوگو Gamescom

جف کیلی در بیانیه‌ای گفته است: «بازی کردن یکی از بزرگترین سرگرمی‌های تمام دنیاست و هر بار که به گیمزکام می‌روم، از حجم زیاد هیجان و اشتیاقی که در کلن می‌بینم، انرژی می‌گیرم. من و تیم‌ام خوشحال هستیم که تابستان امسال به اروپا بیاییم و تهیه کنندگی این مراسم را به دست بگیریم و گیمزکام را برای مخاطب جهانی بازی‌های ویدیویی به نمایش بگذاریم.»

رویداد Gamescom: Opening Night Live در روز ۱۹ آگوست سال ۲۰۱۹ یعنی ۲۸ مرداد امسال، ساعت ۱۰ و نیم شب به وقت ایران به صورت زنده استریم خواهد شد.

رویداد گیمزکام از روز ۲۰ آگوست به مدت چهار روز در کلن آلمان برگزار خواهد شد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post گیمزکام امسال مراسم افتتاحیه خواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala