مایکروسافت خبر داده است که به زودی این امکان را برای کاربران ایکس‌باکس فراهم خواهد کرد تا دو سرویس ایکس‌باکس لایو گلد و سرویس ایکس‌باکس گیم پس را در قالب یک اشتراک خریداری کنند. اسم این سرویس اشتراکی جدید Xbox Game Pass Ultimate خواهد بود.

اشتراک جدید Xbox Game Pass Ultimate ماهانه ۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

سرویس ایکس‌باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) اشتراکی است که به کاربران ایکس‌باکس اجازه می‌دهد به صورت آنلاین بازی کنند. ارایه‌ی رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه هم بخشی از اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد است.

از طرف دیگر، اشتراک ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) دسترسی تعدادی بازی را به مشترکان خود ارایه می‌دهد؛ طوری که مشترکان ایکس‌باکس گیم پس، به مجموعه‌ای از بازی‌های دسترسی خواهند داشت و می‌توانند لیستی بیش از صد بازی را به صورت رایگان روی کنسول خود دانلود و بازی کنند.

اشتراک جدید Xbox Game Pass Ultimate هر دو سرویس دیگر ایکس‌باکس را در خود جای داده است و با قیمت ماهانه‌ی ۱۵ دلار در اختیار کاربران ایکس‌باکس قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر، تعدادی از اعضای Xbox Insider به صورت آزمایشی و محدود می‌توانند اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را خریداری کنند. قرار است تا پایان سال جاری میلادی، امکان خرید این سرویس به تمام کاربران ایکس‌باکس فراهم شود.

مایکروسافت گفته است که در آینده اطلاعات بیشتری از سرویس Xbox Game Pass Ultimate ارایه خواهند داد.

منبع: Microsoft

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post به زودی می‌توان ایکس‌باکس لایو و ایکس‌باکس گیم پس را با هم خرید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala