در میان استودیوهای متعددی که برروی عناوین مبارزه‌ای کار می‌کنند، استودیوی ندررلم (NetherRealm) یکی از معدود توسعه کنندگانی است که اهمیت ویژه‌ای به بخش داستانی بازی‌های خود می‌دهد. آخرین محصولات این استودیو در بازار یعنی دو بازی Mortal Kombat X و Injustice 2 گواهی بر این موضوع هستند. البته شما اگر به سراغ عناوین گذشته‌ی […]

کمپین Mortal Kombat 11 «طولانی‌ترین بخش داستانی ساخته شده» توسط ندررلم است

در میان استودیوهای متعددی که برروی عناوین مبارزه‌ای کار می‌کنند، استودیوی ندررلم (NetherRealm) یکی از معدود توسعه کنندگانی است که اهمیت ویژه‌ای به بخش داستانی بازی‌های خود می‌دهد. آخرین محصولات این استودیو در بازار یعنی دو بازی Mortal Kombat X و Injustice 2 گواهی بر این موضوع هستند. البته شما اگر به سراغ عناوین گذشته‌ی این استودیو نیز بروید، همچنان با یک بخش داستانی خوب در همه‌ی آن‌ها روبه‌رو خواهید شد.

با نزدیک شدن به زمان انتشار جدیدترین نسخه از سری Mortal Kombat، استودیوی ندررلم اطلاعات جدیدی از این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است. دستیار تهیه کننده‌ی بازی یعنی آقای مت برک (Matt Burke) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از بخش کمپین جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ندررلم به عنوان «بزرگ‌ترین بخش داستانی ساخته شده در استودیو» یاد کرده است:

از نظر مدت زمان و طولانی بودن، این به طور حتم بزرگ‌ترین بخش داستانی است که ما تا به حال برروی آن کار کرده‌ایم. بخش داستانی بازی بسیار طولانی بوده و من بی‌صبرانه منتظرم تا همه بتوانند آن را تجربه کنند. شخصیت Kronika یک باس و شخصیت منفی عالی است. تمامی ما در استودیو نسبت به این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم.

براساس صحبت‌های آقای برک، برخورد زمان گذشته و حال در خط داستانی این عنوان لحظات و صحنه‌های بسیار جالبی را در بخش کمپین بازی خلق کرده است.

ترکیب شدن زمان حال و گذشته با یکدیگر و برخورد Lui Kang با نسخه‌ی شیطانی خود آن هم در حالی که هر دوی آن‌ها خود را فرد بهتر می‌دانند تنها نمونه‌ای از این موضوع هستند. ما لحظات و صحنه‌های بسیاری شبیه به این خواهیم داشت.

یکی دیگر از اعضای تیم سازنده‌ی بازی پیش از این نیز بیان کرده بود که برای اتمام بخش داستانی بازی Mortal Kombat 11 به حدود ۸ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. استودیوی ندررلم در جدیدترین ویدئوی منتشر شده از بازی، مبارزه‌ی دو شخصیت Kitana و D’Vorah را به نمایش گذاشته است. شخصیت Shao Kahn در جریان آخرین قسمت از مجموعه‌ی Kombat Kast که یک روز پیش از انتشار بازی پخش می‌شود، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با توجه به شایعه‌های منتشر شده، آخرین شخصیت معرفی نشده‌ی این بازی Frost است که احتمالا در همین برنامه معرفی خواهد شد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی)، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان سمفونی استخوان‌های شکسته که به قلم آریا مقدم است را نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa