“راهبه” (The Nun) نهتنها کوچکترین چیز تازهای به شناخت مخاطب نسبت کاراکتر راهبه اضافه نمیکند، بلکه با داستانسرایی بیدر و پیکر، بلاتکلیف و تمسخرآمیزش اُبهت او را زیر پای گذاشته و گویی جهان سینمایی “احضار” (The Conjuring) را به کلی به مسخره میگیرد. ساختهی کوین هاردی (Kevin Hardy) در عین اینکه میتوانست با آفریدن اتمسفری […]
“راهبه” (The Nun) نهتنها کوچکترین چیز تازهای به شناخت مخاطب نسبت کاراکتر راهبه اضافه نمیکند، بلکه با داستانسرایی بیدر و پیکر، بلاتکلیف و تمسخرآمیزش اُبهت او را زیر پای گذاشته و گویی جهان سینمایی “احضار” (The Conjuring) را به کلی به مسخره میگیرد. ساختهی کوین هاردی (Kevin Hardy) در عین اینکه میتوانست با آفریدن اتمسفری گوتیک و رعبآور پای حال و هوایی تازه از ژانر وحشت را به فرانچایز “احضار” باز کند و ابعاد تازهای از آنتاگونیست قصهاش یعنی راهبه را برای مخاطب فاش کند، اما چنان پوچ و ملالآور است که شاید ساخته نشدنش بهتر از ساخته شدنش بود.
ادامه مطلب را در سینمافارس بخوانید.
منبع متن: gamefa