تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شخصیت Shao Kahn در Mortal Kombat 11

shao Kahn یکی از کرکترهای منفی و نمادین دنیای بازی‌های ویدئویی فایتینگ می‌باشد که علی رغم مرگ و غیبتش در Mortal Kombat 10، باری دیگر به این فرنچایز باز گشته است؛ نخستین حضور او در Mortal Kombat 2 بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، کمتر از 2 هفته به عرضه‌ی Mortal Kombat 11 زمان باقی مانده است و استودیوی NetherRealm تصمیم گرفته است که با انتشار ویدئوی مربوط به گیم‌پلی کارکتر Shao Kahn طرفداران را پیش از پیش هیجان‌زده کند. البته، باید اشاره کرد که این شخصیت تنومند به عنوان یکی از مزایای پیش‌خرید بازی در نظر گرفته شده است و جزء شخصیت‌های اصلی آن نیست. در این ویدئو، Shao Kahn با دشمن دیرینه‌اش یعنی Raiden به مبارزه می‌پردازد.

در ابتدا، او با قدم گذاشتن بر روی جمجمه‌ها وارد می‌شود و به ریدن می‌گوید که "دلسوزی برای احمق‌هاست"! همانطور که انتظار می‌رفت، امپراطور دنیای بیرونی از ضربات سنگین با پتک معروفش بهره می‌برد و حرکت رو به جلو و ضربه زدن با شانه‌اش را نیز حفظ کرده است. البته، این بار نیزه‌ای را نیز به کار برده، آن را به سوی حریف پرتاب کرده و حرکات متنوعی با آن اجرا می‌کند. هنوز هم به تمسخر حریف در جریان مسابقه پرداخته و این بار به حریفش می‌گوید"تو افتضاحی" یا اینکه به او می‌خندد. اما خب مگر Mortal Kombat بدون Fatality هم می‌شود؟ معلوم است که خیر. حرکت مرگبار Shao Kahn کوتاه بوده و شامل 3 ضربه‌ی سنگین با پتک می‌باشد که منجر به جدا شدن سر حریف از بدنش می‌شود؛ اما خب نه به صورت مستقیم.

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به تازگی متوحه شدیم که آیتم‌های تزئینی بازی را می‌توان با پول واقعی نیز خریداری کرد. هم‌چنین، جزئیات نسخه‌ی Premium Edition نیز مشخص شده است که می‌توانید آن‌ها از این خبر مشاهده کنید. Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت و توسط کمپانی Warner Bros برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame