به‌روزرسان ۲٫۱ جدیدترین به‌روزرسان بازی The Division 2 است که چند روز پیش منتشر شد. این به‌روزرسان تنها برروی رفع مشکلات موجود در بازی مانند مشکلات مربوط Revive Hive و Crafting Bench تمرکز داشت. سوال این‌جا است که به‌روزرسان بزرگ بعدی بازی یعنی به‌روزرسان ۳٫۰ چه زمان برای این عنوان منتشر خواهد شد؟ متاسفانه به […]

Raid جدید و به‌روزرسان بزرگ بازی The Division با تاخیر عرضه خواهند شد

به‌روزرسان ۲٫۱ جدیدترین به‌روزرسان بازی The Division 2 است که چند روز پیش منتشر شد. این به‌روزرسان تنها برروی رفع مشکلات موجود در بازی مانند مشکلات مربوط Revive Hive و Crafting Bench تمرکز داشت. سوال این‌جا است که به‌روزرسان بزرگ بعدی بازی یعنی به‌روزرسان ۳٫۰ چه زمان برای این عنوان منتشر خواهد شد؟

متاسفانه به نظر می‌رسد که هواداران و کاربران این بازی باید بیش از پیش برای دسترسی به محتوای جدید بازی منتظر بمانند. براساس اطلاعات منتشر شده برروی وب‌سایت رسمی بازی، شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) برنامه‌های خود برای انتشار این بازی را لغو کرده است. پس از شنیدن صدای کاربران و دریافت بازخوردها مختلف، این شرکت به این نتیجه رسیده است که به زمان بیشتری برای آزمایش و بهینه‌سازی بخش‌های جدید بازی نیاز دارد. این شرکت تاریخی را به عنوان زمان انتشار این به‌روزرسان مشخص نکرده و تنها بیان کرده است که قصد دارد بهترین به‌روزرسان ممکن را به کاربران ارائه کند.

در کنار این به‌روزرسان، Raid هشت نفره و جدید بازی یعنی Dark Hours که قرار بود هفته‌ی آینده منتشر شود نیز تاخیر خورده است. به گفته‌ی شرکت یوبی‌سافت این Raid در زمانی نامشخص در ماه می در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.  شرکت یوبی‌سافت بیان کرده است که قصد دارد از سرورهای آزمایش که به زودی راه‌اندازی می‌شوند، برای اطمینان از کیفیت محتوای جدید و بهینه‌ بودن تغییرات اعمال شده استفاده کند.

بازی The Division 2 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی به قلم محمد آریامقدم با عنوان «شکوه فراموش شده، ابرقدرت سقوط کرده» را از طریق این لینک مطالعه کنید. تماشای هایلایت اختصاصی گیمفا از این بازی نیز می‌تواند شما را در خرید بازی یاری کند.

منبع متن: gamefa