اگر معرفی نسخه‌ی موبایلی سری Command and Conquer شما را به عنوان یکی از هواداران سرسخت سبک استرتژی خوشحال نکرد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. براساس اخبار منتشر شده، استودیوی پتروگلایف گیمز (Petroglyph Games) برروی بازسازی دو عنوان Command and Conquer و Command and Conquer: Red Alert کار می‌کند. این استودیو امروز اولین تصویر مفهومی […]

اولین تصویر مفهومی از بازی Command and Conquer Remastered منتشر شد

اگر معرفی نسخه‌ی موبایلی سری Command and Conquer شما را به عنوان یکی از هواداران سرسخت سبک استرتژی خوشحال نکرد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. براساس اخبار منتشر شده، استودیوی پتروگلایف گیمز (Petroglyph Games) برروی بازسازی دو عنوان Command and Conquer و Command and Conquer: Red Alert کار می‌کند. این استودیو امروز اولین تصویر مفهومی از این پروژه را با هواداران به اشتراک گذاشته است. این عکس به خوبی نشان می‌دهد که تیم سازنده تلاش دارد تا حد ممکن به نسخه‌ی اصلی بازی وفادار بماند.

تهیه کننده‌ی این بازی، اقای جیم واسلا (Jim Vassella) با انتشار پیامی در وب‌سایت Reddit اطلاعات جدیدی از پروژه‌ی بازسازی این عناوین را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

ما اولین ماموریت بخش کمپین (مامورت GDI 1) که با استفاده از محتوای بازسازی شده تولید شده بود و با کیفیت ۴K اجرا می‌شد را در ماه مارس آماده کردیم. در کنار این نسخه، یک تصویر هدف نیز آماده شده بود که به تیم توسعه دهنده کمک می‌کرد با هدف نهایی ما در زمینه‌ی کیفیت بصری بیشتر آشنا شوند. ما در حال آماده کردن اولین نسخه از حالت چندنفره و آنلاین در کنار نسخه‌ی نهایی بخشی از محتوای بازی هستیم. ما هفته‌ی گذشته بسیاری از این موارد را به تیم مشاور نشان داده و با بازخوردهای فوق‌العاده‌ای از سوی آن‌ها روبه‌رو شدیم.

آقای واسلا در ادامه درباره‌ی برنامه‌های تیم برای کیفیت بصری و گرافیک بازی صحبت کردند:

هدف اصلی ما در زمینه‌ی کیفیت بصری بازی حفظ اعتبار نسخه‌ی اصلی و وفادار ماندن به آن‌ است. بد نیست بدانید که اگر تضادی بین محتوای درون بازی، رابط کاربری و یا افکت‌های سینمایی وجود داشته باشد، ما همیشه محتوای درون بازی را انخاب خواهیم کرد. البته اگر راهی برای استفاده از افکت‌ها و ویژگی‌های مختلف برای افزایش کیفیت محتوای بازی وجود داشته باشد، به طور حتم از آن‌های استفاده خواهیم کرد. به طور مثال، می‌توان به طرح شطرنجی استفاده شده برروی در آبی رنگ آشیانه اشاره کرد.

استودیوی پتروگلایف گیمز از اعضای سابق استودیوی وست‌وود (Westwood) تشکیل شده است، پس می‌توانیم با خیال آسوده منتظر انتشار نسخه‌های بازسازی شده‌ی این سری باشیم. هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Command and Conquer Remastered مشخص نشده ولی با توجه به توضیحات تهیه کننده‌ی بازی، به نظر می‌رسد روند توسعه پیشرفت بسیار خوبی داشته است. این بازی در کنار محتوای نسخه‌ی اصلی بازی، شامل Command and Conquer: Red Alert و بسته‌های الحاقی The Covert Operations، Aftermath و Counterstrike نیز می‌شود.

منبع متن: gamefa