سازندگان بازی جالب Transistor اعلام کردند که این عنوان هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با اطلاعات بیشتری در این خصوص آشنا خواهیم شد. این روزها عناوین بسیاری به صورت رایگان برروی اپیک گیمز منتشر می‌شوند و حال یکی از آن‌ها را می‌توان Transistor دانست. این […]

بازی Transistor در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفت

سازندگان بازی جالب Transistor اعلام کردند که این عنوان هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با اطلاعات بیشتری در این خصوص آشنا خواهیم شد.

این روزها عناوین بسیاری به صورت رایگان برروی اپیک گیمز منتشر می‌شوند و حال یکی از آن‌ها را می‌توان Transistor دانست. این بازی اکشن و مهیج که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، IOS و رایانه‌ها شخصی منتشر شد، داستان شخصی را روایت می‌کند که با یافتن شمشیری خارق‌العاده، میل زیادی به مبارزه با دشمنان خود پیدا کرده و سعی دارد آن‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرد. گفتنی است که استودیوی سوپرجاینت (Supergiant) وظیفه‌ی تولید این عنوان را برعهده داشته است که در کارنامه‌اش ساخت بازی‌هایی همچون Hades به چشم می‌خورد.

حدود دو هفته‌ی پیش مطلع شدیم که بازی Transistor قرار است برای اپیک گیمز در دسترس قرار گیرد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. این بازی از امروز تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲ می ۲۰۱۹ میلادی) برروی این فروشگاه عرضه شده که فرصتی مناسب برای بازی‌بازانی است که هنوز موفق به تجربه‌ی آن نشده‌اند. در پایان می‌توانید نقد و بررسی این بازی جذاب را از طریق این صفحه مطالعه کرده و به جزئیات بیشتری در مورد آن پی ببرید.

منبع متن: gamefa