Halo

کیکی ولف‌کیل، تهیه کننده اجرایی 343 Industries معتقد است که توسعه‌دهندگان این استودیو علارغم مشکلات گذشته نسبت به آینده شرکت امیدوار هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt با پایان همکاری Bungie و Microsoft، استودیو 343 Industries در سال 2007 تاسیس شد تا وظیفه ساخت و پشتیبانی از سری بازی‌های Halo را برعهده بگیرد. سری بازی‌هایی که برای کمپانی Microsoft اهمیت بسیار زیادی داشتند و یکی از مهم‌ترین عناوین این شرکت در طول تاریخ حضور آن در صنعت بازی‌سازی بودند. با این وجود بازی‌هایی که از سوی 343 ساخته شدند تا حدودی بحث‌برانگیز بودند و باعث شدند تا طرفداران درباره تغییرات جدید اعمال شده بر روی گیم‌پلی و داستان بازی نظرات مختلفی پیدا کنند. بدون شک محبوبیت این سری بازی در طی دهه گذشته با کاهش رو به رو شده است. هرچند که این اتفاق می‌تواند به دلیل کیفیت بازی‌های 343 و یا تغییر در چشم‌انداز دنیای بازی‌ها باشد.

ولفکیل، تهیه‌کننده اجرایی این استودیو در مصاحبه که اخیرا با Wccftech انجام داده بود پیرامون مشکلات رو به رشد 343 پس از تاسیس استودیو صحبت کرده بود. مشکلاتی که به خصوص در هنگام توسعه عناوینی نظیر The Master Chief Collection رخ می‌دادند. با توجه به عرضه بازی Halo Infinite و انتشار مجموعه تلویزیونی Halo، ولفکیل نسبت به آینده 343 خوش‌بین است:

"فکر می‌کنم به عنوان یک استودیو در طی این سال‌ها با مشکلات رو به رشدی مواجه شدیم. همه ما با کار کردن بر روی Master Chief Collection و توسعه آن برای عرضه محتوا و آپدیت‌ها برای نسخه PC مجموعه انرژی می‌گیریم. از طرفی دیگر با توسعه Infinite و مجموعه تلویزیونی Halo ایده‌های پیدا کردن مسیری مشخص در نسل فعلی سری Halo و پیشبرد آنها به طور هم‌زمان برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. به عنوان توسعه‌دهنده و البته طرفدار Halo برای سال‌های پیش رو هیجان‌زده هستیم."

بازی Halo Infinite ساخته بعدی استودیو 343 است که در تاریخ نامشخصی بر روی PC و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame