سازندگان بازی جذاب و قدیمی World of Goo از در دسترس قرار گرفتن آن برروی فروشگاه اپیک گیمز به صورت رایگان خبر دادند. همچنین تاریخ دقیق این انتشار نیز مشخص شده است که در ادامه می‌تواند جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید. World of Goo از سری عناوین کلاسیک به سبک پازلی و معمایی […]

بازی World of Goo برای فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد

سازندگان بازی جذاب و قدیمی World of Goo از در دسترس قرار گرفتن آن برروی فروشگاه اپیک گیمز به صورت رایگان خبر دادند. همچنین تاریخ دقیق این انتشار نیز مشخص شده است که در ادامه می‌تواند جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.

World of Goo از سری عناوین کلاسیک به سبک پازلی و معمایی است در سال ۲۰۰۸ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. طولی نکشید که این بازی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین عناوین به این سبک در آن زمان شد. در این بازی شما باید با وجود موجودات بامزه و دوست‌داشتنی به نام Goo معماهای آن را حل کرده و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید. بدیهی است که مراحل ابتدایی بازی بسیار ساده و بیشتر برای آموزش هستند اما با گذر زمان چالش‌هایی به مراتب سخت‌تر در انتظار شما خواهد بود. اگر از طرفداران عناوین به این سبک هستید، World of Goo را هرگز از دست ندهید.

به تازگی مطلع شدیم که این عنوان خاطره‌انگیز از تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲ می ۲۰۱۹ میلادی) به صورت رایگان برروی فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد. گفتنی است نسخه‌ای که برای این فروشگاه در دسترس قرار می‌گیرد، با کیفیتی بسیار بهتر و قابلیت‌هایی جدید قابل بازی خواهد بود که مطمئنا تجربه‌ی آن را لذتبخش‌تر از گذشته خواهد کرد. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. در پایان می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa