اوایل ماه جاری میلادی، استودیوی بازیسازی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، رسماً از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی رونمایی کردند. نخستین بار، در جریان رویداد E3 2018، شاهد معرفی اولیه این بازی بودیم که البته آن زمان، هیچ جزئیات و […]

نخستین ویدئو از گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order، ماه ژوئن منتشر خواهد شد

اوایل ماه جاری میلادی، استودیوی بازیسازی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، رسماً از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی رونمایی کردند. نخستین بار، در جریان رویداد E3 2018، شاهد معرفی اولیه این بازی بودیم که البته آن زمان، هیچ جزئیات و اطلاعات خاصی از این عنوان منتشر نشد. با این حال، در جریان رونمایی رسمی بازی، تنها شاهد انتشار تریلری سینماتیک از Star Wars Jedi: Fallen Order بودیم که درباره داستان بازی و شخصیت اصلی‌اش بود و هیچ تصویری از گیم‌پلی آن را شامل نمی‌شد.

به تازگی جی اینگرام (Jay Ingram)، مدیر ارتباطات شرکت EA Games در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که نخستین ویدئو از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در ماه ژوئن سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اگرچه وی به نمایش این بازی در کنفرانس خبری الکترونیک آرتس در رویداد E3 2019 اشاره‌ای نکرد، اما به احتمال زیاد، در جریان این نمایش زنده برای نخستین بار شاهد گیم‌پلی این بازی خواهیم بود.

هرچند جی اینگرام هیچ جزئیات دیگری در این باره نگفت، اما از آنجایی که الکترونیک آرتس برنامه‌های کمی برای E3 امسال دارد، قطعاً نمایش تریلر داستانی یا سینماتیک دیگری از Star Wars Jedi: Fallen Order، کار خوشایندی نخواهد بود و شاید در این مراسم، شاهد انتشار نخستین ویدئو از گیم‌پلی نسخه جدید سری Star Wars باشیم.

متاسفانه هنوز جزئیات خاصی از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و ویژگی‌هایش منتشر نشده اما گفته می‌شود که این بازی به نوعی یک Dark Souls علمی تخیلی با سختی کمتری است. از سوی دیگر، استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان این بازی پیش از این ابراز کرده بود که برای ساخت گیم‌پلی این بازی از عناوینی نظیر Metro و Zelda نیز الهام گرفته شده است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، چندی پیش مشخص شد که سازندگان این عنوان، برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی برای آن ندارند. همچنین کارگردان بازی اظهار داشت که مخفی‌کاری، سبکی مناسب برای این عنوان نیست. از سوی دیگر، شاهد انتشار تصاویری هنری نیز از این بازی بودیم که می‌توانید از این نشانی آن‌ها را مشاهده کنید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. روز گذشته اعلام شد که ریسپاون فعلاً برنامه‌ای مبنی بر عرضه این بازی برروی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ ندارد.

منبع متن: gamefa