همانطور که اطلاع دارید چند روز دیگر بازی Mortal Kombat 11 معرفی و عرضه می‌شود و اما امروز درپی انتشار تریلر زمان عرضه این بازی، استودیوی ندرریلم (NetherRealm) میزان حافظه موردنیاز این عنوان را اعلام کرد. اگر شما هم همانند میلیون‌ها بازی‌باز دیگر منتظر عرضه‌ی Mortal Kombat 11 هستید باید بگوییم برای تجربه‌ی این بازی […]

فضای موردنیاز بازی Mortal Kombat 11 مشخص شد

همانطور که اطلاع دارید چند روز دیگر بازی Mortal Kombat 11 معرفی و عرضه می‌شود و اما امروز درپی انتشار تریلر زمان عرضه این بازی، استودیوی ندرریلم (NetherRealm) میزان حافظه موردنیاز این عنوان را اعلام کرد.

اگر شما هم همانند میلیون‌ها بازی‌باز دیگر منتظر عرضه‌ی Mortal Kombat 11 هستید باید بگوییم برای تجربه‌ی این بازی باید حدودا ۴۰ گیگ فضای خالی برروی کنسول ایکس‌باکس وان خود داشته باشید.

مایکروسافت در لیست بازی‌های خود حافظه موردنیاز بازی یاد شده را برای ایکس‌باکس وان ۳۹٫۹۶ گیگابایت اعلام کرده است که باتوجه به سایر بازی‌های این نسل مناسب به‌نظر می‌رسد. اما صبر کنید، عنوان مذکور برروی نینتندو سوییچ به ۲۲٫۵ گیگابایت حافظه نیاز دارد. بنابراین می‌توان گفت فضای موردنیاز برای کنسول مایکروسافت زیاد است.

عنوان فوق به‌زودی و در روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. استودیوی سازنده اعلام کرده است که این نسخه بیشترین بخش داستانی را نسبت به سایر عناوین عرضه شده دارد. در پایان هم از شما دعوت می‌کنیم تا تریلر هنگام عرضه این عنوان محبوب را در اینجا تماشا کنید.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با Mortal Kombat 11 چیست؟ به‌نظر شما تفاوت کم بودن حجم نسخه سوییچ در مقایسه با سایر کنسول‌ها به چه دلیلی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa