طبق اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی مدیر ارشد اجرایی استودیوی گیرباکس (Gearbox)، آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) در صفحه‌ی توییتر شخصی خود اعلام کرد که بازی مورد انتظار Borderlands 3 از سلاح‌های معروف Slag برخوردار نخواهد بود. بی‌شک یکی از سری باز‌ی‌هایی که در سبک تیراندازی حرفی برای گفتن دارد و افراد زیادی را […]

Borderlands 3 از اسلحه‌های Slag برخوردار نخواهد بود

طبق اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی مدیر ارشد اجرایی استودیوی گیرباکس (Gearbox)، آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) در صفحه‌ی توییتر شخصی خود اعلام کرد که بازی مورد انتظار Borderlands 3 از سلاح‌های معروف Slag برخوردار نخواهد بود.

بی‌شک یکی از سری باز‌ی‌هایی که در سبک تیراندازی حرفی برای گفتن دارد و افراد زیادی را به خود جلب می‌کند، عنوان Borderlands خواهد بود که دنیایی عجیب و گیم‌پلی منحصر به فردی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد. قطعا افرادی هستند که بازی به همراه دوستان و آشنایان را بسیار لذت‌بخش‌تر و بهتر از تجربه‌ی تک نفره‌ی آن می‌دانند. شایان ذکر است که همانند نسخه‌های قبلی این سری بازی مهیج، در این نسخه نیز شما می‌توانید به صورت اسپلیت اسکرین و البته آنلاین به همراه دوستانتان به تجربه‌ی این بازی بپردازید. شاید بعضی از افراد هنگام تجربه‌ی بازی به صورت چند نفره، اسلحه‌های زیادی را برروی زمین بازی برای خود پیدا کنند و این عامل باعث می‌شود که هم‌تیمی آنان از آن آیتم محروم بماند. حال شایان ذکر است که طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، در نسخه‌ی Borderlands 3، اگر دوستتان یک مورد را از روی زمین بردارد، برای شما نیز آن وسیله در بخش Inventory به وجود خواهد آمد. البته می‌توانید این قابلیت را در تنظیمات بازی خاموش کنید.

به تازگی طی پیامی که از سوی مدیر ارشد اجرایی استودیوی گیرباکس منتشر شد، به نظر می‌رسد که در سومین نسخه از سری بازی Borderlands شاهد اسلحه‌های Slag نخواهیم بود. این در حالی است که نسخه‌ها پیشین آن، از این نوع اسلحه‌ها برخوردار بوده‌اند. اولین باری که بازی‌بازان و کاربران با این نوع آیتم در بازی Borderlands مواجه شدند، انتقادات منفی زیادی را به سوی استودیوی سازنده ارسال کردند. حال به نظر می‌رسد که تیم سازنده به خواسته‌ی بسیاری از بازی‌بازان توجه کرده و Borderlands 3 را از Slag Weapons محروم می‌کند. شایان ذکر است که این نوع از اسلحه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا دشمنانتان را با المان‌های ویژه‌ای مفروش کنید تا میزان آسیب‌رسانی دیگر اسلحه‌های بازی برروی آنان افزایش پیدا کنند.

آقای رندی پیچفورد در اینباره می‌گوید:

دیگر خبری از اسلحه‌های Slag در سومین نسخه‌ از سری بازی Borderlands نخواهد بود. به جای آن آیتمی جایگزین شده که از معقولیت بیشتری برخوردار است. شایان ذکر است که المانی جدید به این بازی اضافه می‌شود که به نوعی نقش اثرات تابش‌های هسته‌ای را ایفا خواهد کرد و دشمنان را نسبت به دیگر سلاح‌های معمولی آسیب‌پذیرتر می‌کند.

اگر از هواداران و علاقه‌مندان به این سری بازی منحصر به فرد و جذاب هستید، باید بگوییم که در آینده‌ای نه چندان دور، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۱ می ۲۰۱۹ میلادی، تریلری از Borderlands 3 منتشر خواهد شد که به نمایش ۴ عدد Vault Hunters جدید و قابلیت‌های آنان می‌پردازد و در همین حین، اسلحه‌هایی نشان داده می‌شوند که از پاهایی برای حرکت برخوردار هستند. این اسلحه‌ها قادرند تا در محیط بازی حرکت کرده و شمنان شما را از بین ببرند.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و به مدت ۶ ماه در انحصار اپیک گیمز خواهد بود.

منبع متن: gamefa