یکی از بازی‌های بتل رویال که طرفداران و علاقه‌مندان خاص خود را دارد، عنوان Fortnite شناخته می‌شود که با فضا و محیطی منحصر به فرد، ساعت‌ها افراد را به خود مشغول می‌کند. حال به تازگی شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، به‌روزرسانی جدید ۸٫۴۰٫۱ را منتشر کرده که بعضی از ایرادات و مشکلات بهینه‌ساز قبلی این […]

به‌روزرسانی ۸٫۴۰٫۱ بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت

یکی از بازی‌های بتل رویال که طرفداران و علاقه‌مندان خاص خود را دارد، عنوان Fortnite شناخته می‌شود که با فضا و محیطی منحصر به فرد، ساعت‌ها افراد را به خود مشغول می‌کند. حال به تازگی شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، به‌روزرسانی جدید ۸٫۴۰٫۱ را منتشر کرده که بعضی از ایرادات و مشکلات بهینه‌ساز قبلی این عنوان را برطرف می‌کند.

به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین عناوین در میان بازی‌های بتل رویال، Fortnite شناخته می‌شود که فضایی رنگارنگ و همراه با گیم‌پلی خاص را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد. علی رغم عرضه‌ی بازی‌های زیادی در سال ۲۰۱۸ میلادی، عنوان Fortnite با عملکرد فوق‌العاده‌ی خود موفق شد تا نامش را بر سر زبان‌های کاربران و بازی‌بازان زیادی بیاورد. همان‌طور که در جریان هستید، افرادی زیادی وجود دارند که با این عنوان شرکت اپیک گیمز ارتباط برقرار نکرده و توجه‌ی آن‌ها توسط این بازی بتل رویال جلب نشد. اما با این حال این بازی محبوب و پرطرفدار بی‌شک برروی تمامی پلتفرم‌های موجود عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. حال تیم‌های سازنده نیز برای ارتقای سطح عملکرد این عنوان و کاهش ایرادات بازی، به‌روزرسانی جدیدی را ارائه کرده‌اند. در چند روز گذشته، ویژگی‌ها و محتویات خیره‌کننده و جذابی به بازی Fortnite اضافه شده‌اند که باعث می‌شود روز به روز به تعداد کاربران این عنوان افزوده شود.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، تغییرات زیادی در حالت جدید Air Royale بازی Fortnite اعمال شده که بی‌شک تجربه‌ای بهتر و بی‌نقص‌تر را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهند. ایراداتی نظیر وجود دکمه‌های بیش از حد و بدون کاربرد برروی نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند، عدم نمایش بوته‌های موجود در فضای بازی بعد از تجربه‌ی حالت Air Royal و چندین مورد دیگر نیز از طریق به‌روزرسانی ۸٫۴۰٫۱ برطرف شدند. طبق خبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی Fortnite از مموری رایانه‌های شخصی بیش از حد استفاده می‌کرد که حال، با نصب به‌روزرسانی جدید ۸٫۴۰٫۱، مقدار استفاده کاهش پیدا کرده است. در ضمن در بخش Creative بازی نیز، بهبودها و پیشرفت‌هایی انحام شده است. در نهایت نیز اگر جزو کسانی هستید که هنوز موفق به تجربه‌‌ی بازی بتل رویال Fortnite نشده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست نداده و در سریع‌ترین زمان ممکن این عنوان مهیج را دریافت کنید.

بازی Fortnite، هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa