براساس اخبار منتشر شده، جدیدترین نسخه از سری The Surge  تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. با این وجود، به نظر می‌رسد استودیوی دک‌۱۳ (Deck13) علاقه‌ای به نمایش این بازی اکشن و نقش‌آفرینی ندارد. اگرچه تیم سازنده از نمایش گیم‌پلی بازی خودداری می‌کند ولی به نظر می‌رسد آن‌ها با انتشار اطلاعات جدید از بازی […]

بازی The Surge 2 طولانی‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود

براساس اخبار منتشر شده، جدیدترین نسخه از سری The Surge  تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. با این وجود، به نظر می‌رسد استودیوی دک‌۱۳ (Deck13) علاقه‌ای به نمایش این بازی اکشن و نقش‌آفرینی ندارد.

اگرچه تیم سازنده از نمایش گیم‌پلی بازی خودداری می‌کند ولی به نظر می‌رسد آن‌ها با انتشار اطلاعات جدید از بازی مشکلی ندارند. آقای جن کلوس (Jan Klose)، کارگردان نوآوری بازی The Surge 2، در آخرین مصاحبه‌ی خود جزییات زیادی از بازی شامل ویژگی‌ها و امکانات جدید استفاده شده در این عنوان را با هواداران به اشتراک گذاشته است. اگرچه بسیاری از اطلاعات منتشر شده در این مصاحبه با جزییاتی که پیش از این نیز منتشر شده بودند هم‌خوانی دارد ولی آقای کلوس اطلاعات جدیدی از این بازی را نیز در اختیار ما قرار داده‌اند. یکی از مواردی که ایشان به آن پرداخته‌اند، بحث مدت زمان بازی است. به گفته‌ی آقای کلوس، بازی The Surge 2 بسیار طولانی‌تر از نسخه‌ی اول که به صورت میانگین ۲۵ ساعت طول می‌کشید، خواهد بود.

این بازی به طور حتم از نسخه‌ی اول طولانی‌تر خواهد بود. اگر شما می‌خواستید بازی را به صورت خطی پیش برده و تنها برروی ماموریت اصلی تمرکز کنید به حدود ۲۵ ساعت زمان نیاز داشتید. این در حالی است که اگر می‌خواستید تمامی گوشه و کنارهای نقشه را جست و جو کنید به زمان بسیار بیشتری نیاز داشتید.

بازی The Surge 2 در زمانی نامشخص برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa