تماشا کنید: مستند God of War به نام Raising Kratos معرفی شد

دقایقی پیش شرکت Sony با انتشار پستی در بلاگ رسمی PlayStation اعلام کرد که به زودی مستندی با نام Raising Kratos با نگاهی به پشت‌صحنه روند ساخت عنوان تحسین‌شده God of War منتشر خواهد شد. این بازی که دقیقا یک سال گذشته در چنین روزی منتشر شد، تاکنون توانسته جوایز زیادی از جمله بهترین بازی سال را از رویدادهایی نظیر The Game Awards و Bafta دریافت کند. در این مستند کارگردان بازی یعنی "کوری بارلاگ"، برخی از اعضای استودیو Santa Monica و هنرمندانی که نقش شخصیت‌های "کریتوس"، "آترئوس" و "فریا" را ایفا کرده‌اند، حضور خواهند داشت. 

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، این مستند برروی تیم Santa Monica و نفراتی که برروی ساخت بازی کار کرده‌اند، تمرکز داشته و به نوعی سختی‌ها و روند توسعه بازی را نشان خواهد داد. "بارلاگ" و Santa Monica سری God of War به صورتی اعجاب‌آور تغییر دادند و این مستند نیز به چگونگی انجام این کار می‌پردازد.

در پست منتشرشده در بلاگ رسمی PlayStation آمده است: "امروز در سالگرد یک‌سالگی عنوان God of War، هیجان‌زده‌ایم تا تریلری از مستند Raising Kratos‌ را با شما به اشتراک بگذاریم. این مستند نگاهی به روند توسعه آخرین بازی استودیوی Santa Monica دارد. نسخه کامل این مستند به زودی از طریق صفحه رسمی PlayStation در YouTube منتشر خواهد شد و نگاهی به روند سخت و عظیم تغییر سبک سری God of War خواهد داشت. "

تاریخ انتشار دقیق این مستند اعلام نشده ولی براساس اعلام Sony به زودی می‌توانیم آن را تماشا کنیم.

این اولین محتویاتی نیست که به مناسبت یک‌سالگی بازی God of War عرضه خواهد شد. چندی پیش نیز مجموعه آواتار و تم پویای رایگانی برای جشن گرفتن یک‌سالگی این بازی عرضه شده بود. هم‌چنین تمامی نسخه‌های این سری اکنون در فروشگاه PlayStation تخفیف خورده‌اند و شما می‌توانید از طریق این لینک نسخه مورد نظر خود را خریداری نمایید.


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame