به نظر می‌رسد که اقدام یوبی‌سافت (Ubisoft) در پی رایگان کردن بازی Assassin’s Creed Unity و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای احیای کلیسای نوتردام باعث شده است تا کاربران نظرات مثبت و مختلفی را در صفحه‌ی مربوط به آن در استیم بگذارند. هفته‌ی گذشته بود که در پی آتش گرفتن و آسیب رسیدن به قسمت‌هایی از […]

رضایت کاربران نسبت به رایگان شدن عنوان Assassin’s Creed Unity

به نظر می‌رسد که اقدام یوبی‌سافت (Ubisoft) در پی رایگان کردن بازی Assassin’s Creed Unity و جمع‌آوری کمک‌های مالی برای احیای کلیسای نوتردام باعث شده است تا کاربران نظرات مثبت و مختلفی را در صفحه‌ی مربوط به آن در استیم بگذارند.

هفته‌ی گذشته بود که در پی آتش گرفتن و آسیب رسیدن به قسمت‌هایی از کلیسای قدیمی نوتردام، شرکت یوبی‌سافت در اقدامی خیرخواهانه عنوان Assassin’s Creed Unity را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داد و مبلغ حدودی نیم میلیون یورو را برای احیای این بنا اهدا کرد.

بخش داستانی عنوان Assassin’s Creed Unity در سال ۱۷۸۹، در شهر پاریس و در حین انقلاب فرانسه اتفاق می‌افتاد و کلیسای نوتردام یکی از بناهایی بود که در بازی و با کیفیت بالا طراحی شده بود. یوبی‌سافت در پی اعلام خبر رایگان شدن این بازی، از هدف خود نیز سخن گفته بود.

یوبی‌سافت قصد دارد تا تجربه‌ای لذت بخش را از این بنای بزرگ به کاربران هدیه دهد. ما از تمامی کاربرانی که قصد دارند در احیای آن نقش داشته باشند، دعوت می‌کنیم تا با ما همراه شوند.

اما حال اگر به صفحه‌ی رسمی عنوان Assassin’s Creed Unity در استیم سری بزنید، شاهد نظرات مثبت بسیار زیادی خواهید بود که از روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ بر جای گذاشته شده‌اند. حجم پیام‌های ارسالی در این صفحه به حدی زیاد است که عده‌ای باور دارند ممکن است سیستم anti-review-bomb شرکت ولو (Valve) از گذاشتن نظرات بیشتر برای این بازی جلوگیری کند. این سیستم که توسط سازندگان استیم ساخته شده است، برای مقابله با تعداد نظرات بالایی که در مدت کم ارسال می‌شوند طراحی شده است و سعی‌ می‌کنند تا نمره‌ی کلی آن را کاهش دهند، که البته پیش از این قسمت نظرات عناوین سری Borderlands را به دنبال اعتراض کاربران در رابطه با انحصاری بودن آن در فروشگاه اپیک گیمز بسته بود. در ادامه می‌توانید تعدادی از نظرات مثبت کاربران در استیم را مطالعه نمایید.

“از یوبی‌سافت و Assassin’s Creed Unity متشکریم که فرصت دیدن نوتردام را در گذشته به ما داده است.”

 

“من دقیقا شب قبل از آتش گرفتن بنای نوتردام این بازی را به پایان رساندم.”

 

“در سال‌های پیش رو ما تنها می‌توانیم نوتردام را در تصاویر ببینیم و یا با بازی Assassin’s Creed Unity در آن گشت و گذار کنیم.”

عنوان Assassin’s Creed Unity در زمان عرضه، با مشکلات بسیاری همراه بود و شرکت یوبی‌سافت موفق شد تا پس از انتشار به‌روزرسانی‌های زیادی مشکلات بصری آن را بهبود بخشد. مشکلاتی که باعث می‌شد کاربران این بازی را برای مدتی کنار بگذارند. اما حال شرکت یوبی‌سافت از وجود بازی‌بازان بسیاری در سرورهای این بازی خبر داده که حتی این شرکت را وادار کرده است تا بهبودهایی را در رابطه با سرورها و بخش آنلاین این بازی صورت دهد. اگر هنوز هم موفق به تجربه‌ی این عنوان نشده‌اید نگران نباشید چرا که تا روز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) فرصت دارید تا آن را به لیست بازی‌های خود در سرویس Uplay اضافه کنید و برای همیشه از آن لذت ببرید.

منبع متن: gamefa