با این‌که سونی و استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) در مورد تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 سکوت کامل اختیار کرده‌اند اما حدس و گمان‌هایی در این مورد وجود دارد. برخی از احتمال انتشار بازی در سال جاری میلادی می‌گویند و یک خرده‌فروش لهستانی نیز با افزودن تاریخ انتشار به صفحه‌ی بازی در […]

شایعه: تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 توسط یک خروده‌فروش لهستانی فاش شد

با این‌که سونی و استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) در مورد تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 سکوت کامل اختیار کرده‌اند اما حدس و گمان‌هایی در این مورد وجود دارد. برخی از احتمال انتشار بازی در سال جاری میلادی می‌گویند و یک خرده‌فروش لهستانی نیز با افزودن تاریخ انتشار به صفحه‌ی بازی در فروشگاه خود، این احتمال را قوی‌تر کرده است.

در صفحه‌ی بازی The Last of Us Part 2 در وب‌سایت خرده‌فروشی Progaming،  تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) به همراه یک باکس آرت لیست شده است. در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید.

تاریخ‌های لیست شده توسط خرده‌فروشی‌ها حتمی نیستند و باید منتظر تایید استودیوی سازنده ماند. در هفته‌های گذشته نیز شایعه‌ای مبنی بر فاش شدن تاریخ انتشار این بازی توسط یک خرده‌فروش منتشر شد اما با توجه به پیشرفت ناتی داگ در توسعه‌ی آن و اتمام ضبط صحنه‌های مربوط به جوئل و الی و ضبط آخرین صحنه، انتشار بازی در سال ۲۰۱۹ دور از انتظار نیست.

منبع متن: gamefa