مدتی پیش، آقای برد سمز (Brad Sams) که یکی از معتبرترین منابع داخلی اخبار مایکروسافت محسوب می‌شود، در یک ویدئو اعلام کرد که بازی Halo Infinite دارای حالت بتل رویال خواهد بود. حال به تازگی مدیر توسعه‌ی مجموعه‌ی Halo یعنی آقای فرانک اوکانر (Frank O’Connor) ادعا‌ی سمز را رد کرده است. آقای اوکانر در یکی […]

توسعه دهنده‌ی Halo Infinite شایعات اخیر مربوط به حالت بتل رویال را رد کرد

مدتی پیش، آقای برد سمز (Brad Sams) که یکی از معتبرترین منابع داخلی اخبار مایکروسافت محسوب می‌شود، در یک ویدئو اعلام کرد که بازی Halo Infinite دارای حالت بتل رویال خواهد بود. حال به تازگی مدیر توسعه‌ی مجموعه‌ی Halo یعنی آقای فرانک اوکانر (Frank O’Connor) ادعا‌ی سمز را رد کرده است.

آقای اوکانر در یکی از تاپیک‌های انجمن ResetEra اعلام کرد که Halo Infinite با حالت بتل رویال منتشر نخواهد شد؛ چیزی که توسعه دهندگان در گذشته نیز به آن اشاره کرده بودند. اوکانر توضیح داد که حالت‌های بخش چندنفره‌ی بازی هنوز نهایی نشده‌اند و ممکن است تا قبل از زمان عرضه تغییر کنند. علاوه بر این، وی اعلام کرد که در صورت تمایل، ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries) می‌تواند بتل رویال را به هرکدام از نسخه‌های Halo اضافه کند؛ اما در حال حاضر این استودیو قصد ندارد چنین کاری را با Halo Infinite انجام دهد.

تا زمانی که آماده نباشیم، در مورد محتویات زمان عرضه‌ی Halo Infinite صحبت نخواهیم کرد. من این ویدئو را تماشا نکرده‌ام اما اگر تیتر آن چیزی مانند «Halo Infiinte به همراه / به عنوان حالت بتل رویال Halo منتشر خواهد شد» باشد، این درست نیست. شما می‌توانید همین حالا بتل رویال خود را در Forge درست کنید. این یک حالت است نه سبک.

حالت‌های زمان عرضه‌ی بخش چندنفره هنوز ۱۰۰ درصد نهایی نشده‌اند و ممکن است تا اواخر روند توسعه تغییر کنند؛ اما Battle Rifle حضور خواهد داشت. پس شما می‌توانید بتل رویال داشته باشید. اما آیا ما به حالت‌های بزرگ اجتماعی با عناصر طبیعی علاقه داریم؟ بله. اما به طور دقیق یک بالون پر از نجات یافته که پس از شنیدن یک سخنرانی فرضی از Beat Takeshi به سمت یک جزیره می‌روند؟ نه.

ما در حال حاضر این کار را انجام نمی‌دهیم و برنامه‌ای هم نداریم. اما با کمی محتوا و برنامه نویسی می‌توان بتل رویال را به هرکدام از بازی‌های Halo حاضر در MCC یا ۵ اضافه کرد؛ چراکه این یک حالت است. البته برای هر موتوری محدودیت وجود دارد. من می‌خواهم اشاره کنم که این یکی از روش‌هایی است که ما به فرصت‌ها و احتمالات مربوط به گیم‌پلی فکر می‌کنیم؛ به جای این‌که تنها مسیر یک بازی باشد.

به غیر از موضوع بتل رویال، ما می‌دانیم ساخته‌ی مورد انتظار ۳۴۳ ایندستریز یک ریبوت معنوی و عنوانی بسیار جاه طلبانه خواهد بود. همچنین توسعه دهندگان به طور مستقیم اشتباهات گذشته‌ی خود را پذیرفته و قصد دارند تا آن‌ها را جبران کنند.

بازی Halo Infinite در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa