اگرچه هفته گذشته بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به صورت رسمی معرفی شد، اما هنوز هم اطلاعات کمی از ساخته جدید استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در دست داریم. ریسپاون تائید کرده که این بازی یک عنوان تماماً تک‌نفره خواهد بود و قرار نیست هیچگونه سیزن پس یا بسته‌ای الحاقی برای آن منتشر گردد […]

شمشیر نوری Star Wars Jedi: Fallen Order، قابل «تغییر و تکامل یافتن» است

اگرچه هفته گذشته بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به صورت رسمی معرفی شد، اما هنوز هم اطلاعات کمی از ساخته جدید استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در دست داریم.

ریسپاون تائید کرده که این بازی یک عنوان تماماً تک‌نفره خواهد بود و قرار نیست هیچگونه سیزن پس یا بسته‌ای الحاقی برای آن منتشر گردد و شامل خریدهای درون برنامه‌ای (Microtransactions) نیز نمی‌شود. همچنین سازندگان Apex Legends مدعی شده‌اند که Star Wars Jedi: Fallen Order عمق زیادی خواهد داشت و قرار است تجربه‌ای بی‌نظیر برای طرفداران دنیای «جنگ‌های ستاره‌ای» باشد. با این حال، جزئیات منتشر شده از این بازی همچنان کم است.

به تازگی و مدت کمی پس از معرفی رسمی بازی، استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order در مصاحبه خود، جزئیات جدیدی از شمشیر نوری شخصیت اصلی این بازی یعنی کال (Cal) منتشر کرده است.

زمانی که از او در خصوص شمشیر نوری این شخصیت سوال شد، اگرچه وی پاسخ مشخصی نداد اما تصریح کرد که این شمشیر چیزی بیشتر از آن است که نشان داده شده و کاملاً قابل تغییر و تکامل یافتن خواهد بود.

اینطور که پیداست، شمشیر نور کال در طول بازی تنها سلاح موجود او نخواهد بود اما همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی مشخص شده است که نخستین ویدئو از گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order در ماه ژوئن امسال و به احتمال زیاد در جریان کنفرانس خبری الکترونیک آرتس (EA Games) در رویداد E3 2019 پخش شود. همچنین ریسپاون تاکید کرده است که فعلاً برنامه‌ای مبنی بر عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ ندارد که می‌توانید از این نشانی به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی موردانتظار Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa