نویسنده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order از دلایل تک نفره بودن بازی می‌گوید

طی مدت اخیر، اطلاعات زیادی از Star Wars Jedi: Fallen Order به اشتراک گذاشته شده است، از عدم وجود Season Pass گرفته تا زمان رونمایی از گیم‌پلی بازی. همانطور که می‌دانید، Fallen Order به طور کامل بخش چند نفره را نادیده گرفته و بر روی داستان تمرکز می‌کند. اما چرا عنوانی که توسط EA منتشر خواهد شد و استودیوی Respawn Entertainment توسعه‌دهنده‌ی آن می‌باشد، این مسیر را انتخاب کرده است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، بر اساس گفته‌های نویسنده‌ی ارشد Fallen Order آقای "ارن کانترراس" در جریان جدیدترین اپیزود برنامه‌ی Inside Xbox، تجربه‌ای تک نفره، مناسب‌ترین گزینه‌ برای یک بازیِ Star Wars می‌باشد. اینکه از دیدگاه آن‌ها، تنها یک بازی تک‌نفره می‌تواند چیزی را که مخاطبان از یک بازی Star Wars می‌خواهند، به درستی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

"هنگامی که ما به خواسته‌ی طرفداران Star Wars و انتظار آن‌ها از عنوانی که بر روی Jedi تمرکز است نگاه کردیم، متوجه شدیم که داستان، چیزی است که آن‌ها می‌خواهند. خواسته‌ی آن‌ها مبارزه بین خیر و شر، ارتباط برقرار کردن با کارکتر و محیط‌هایی درون جهان یا جهان‌های Star Wars می‌باشد؛ مواردی که یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را خلق می‌کنند. و ما احساس کردیم که می‌توانیم تقاضای بازیکنان را با ساخت عنوانی تک نفره برآورده کنیم؛ عنوانی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خودشان را در دنیای Star Wars غوطه‌ور کنند."

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در 15 نوامبر 2019 (24 آبان) برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame