چند ورزشکار به تازگی موفق شده‌اند تا به بازی جدید Call of Duty دسترسی یابند و پیش از رونمایی بازی توسط اکتیویژن، آن را تجربه کنند. همه می‌دانند که نسخه جدیدی از سری Call of Duty در راه است، اما نام و خط داستانی این بازی هنوز نامشخص است. تاکنون شایعات زیادی منتشر شده‌اند که […]

شایعه: بازی Modern Warfare 4 نسخه جدید سری Call of Duty است

چند ورزشکار به تازگی موفق شده‌اند تا به بازی جدید Call of Duty دسترسی یابند و پیش از رونمایی بازی توسط اکتیویژن، آن را تجربه کنند. همه می‌دانند که نسخه جدیدی از سری Call of Duty در راه است، اما نام و خط داستانی این بازی هنوز نامشخص است. تاکنون شایعات زیادی منتشر شده‌اند که می‌گویند، نسخه جدید این سری، عنوان Modern Warfare 4 خواهد بود؛ به تازگی نیز شواهد جدیدی در این باره بدست آمده است.

به تازگی تصاویر متعددی از ورزشکاران NFL منتشر شده که موفق شده‌اند در رویداد پیش‌نمایشِ اکتیویژن (Activision) حضور یابند و به تجربه نسخه جدید سری محبوب Call of Duty بپردازند. لازم به ذکر است که در همه تصاویر منتشر شده، تنها شاهد لوگوی Call of Duty هستیم و هیچ اشاره‌ای به پسوند آن نشده است. کودی فورد (Cody Ford) یکی از افرادی‌ست که موفق شده در این رویداد، به تجربه این بازی بپردازد و از تجربه خود در توییتر بگوید.

رایلی ریدلی (Riley Ridley) و ژاک پاتریک (Jacques Patrick) نیز برخی دیگر از افراد حاضر در رویداد مورد بحث بوده‌اند که ویدئویی از خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند. CharlieINTEL توانسته این ویدئو را دریافت کند و در توییتر به اشتراک بگذارد. اگرچه این رسانه‌ها به طور مشخص به اسم این بازی اشاره نمی‌کنند، اما برخی از کاربران مدعی شده‌اند که توانسته‌اند کلماتی نظیر Killstreaks و Modern Warfare 4 را در آن ببینند.

در ویدئوی یادشده می‌توان به راحتی کلمه Killstreaks را شنید، اما شنیدن عنوان Modern Warfare 4 کمی سخت است. با این حال، عده کثیری می‌گویند که این اسم را شنیده‌اند. دنیل احمد (Daniel Ahmad) از وب‌سایت یوروگیمر که قطعاً اطلاعاتی از این بازی نیز دارد، به نوعی به این گزارش‌ها واکنش نشان داده و همین هم باعث شده است که بازار این شایعات داغ‌تر از قبل گردد.

اکتیویژن هنوز نسخه جدید سری Call of Duty را معرفی نکرده است ولی احتمال می‌رود که به زودی از این بازی موردانتظار رونمایی گردد.

منبع متن: gamefa