شرکت هیومانگس اینترتینمنت (Humongous Entertainment) اعلام کرده است که قصد دارد مجموعه‌ای از عناوین آموزشی کلاسیک خود را برروی کنسول‌های نسل جدید عرضه کند. در جدیدترین خبری که احتمالا متولدین دهه‌ی ۷۰ را بسیار خوشحال خواهد کرد، اعلام شده است که مجموعه‌ای از عناوین کلاسیک شرکت هیومانگس اینترتینمنت برای کنسول‌های جدید در سال ۲۰۱۹ عرضه […]

عناوین کلاسیک شرکت هیومانگس اینترتینمنت برروی کنسول‌ها عرضه می‌شود

شرکت هیومانگس اینترتینمنت (Humongous Entertainment) اعلام کرده است که قصد دارد مجموعه‌ای از عناوین آموزشی کلاسیک خود را برروی کنسول‌های نسل جدید عرضه کند.

در جدیدترین خبری که احتمالا متولدین دهه‌ی ۷۰ را بسیار خوشحال خواهد کرد، اعلام شده است که مجموعه‌ای از عناوین کلاسیک شرکت هیومانگس اینترتینمنت برای کنسول‌های جدید در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد. اگرچه اطلاعات زیادی از این مجموعه در دست نیست ولی تیم سازنده در حساب توییتر خود اعلام کرده است که اخبار جدید «به زودی» منتشر خواهند شد.

هواداران شرکت هیومانگس به خوبی از شرایط فعلی این شرکت با خبر هستند. این شرکت به دلیل مشکلات مالی از سال ۲۰۰۰ به بعد توسط چندین شرکت خریداری شده است. پس از ورشکستگی شرکت آتاری (Atari)، هیومانگس اینترتینمنت توسط شرکت Tommo خریداری شد و در حال حاضر مسئولیت پورت بازی‌ها برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را به عهده دارد.

در حال حاضر برخی از عناوین این شرکت مانند Putt-Putt، Freddi Fish، Pajama Sam، Spy Fox و Fatty Bear برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند در دسترس است ولی به نظر می‌رسد کار شرکت هیومانگس همین‌جا به پایان نمی‌رسد. همان‌طور که گفته شد هنوز اطلاعات زیادی از پروژه‌ی پورت بازی‌های کلاسیک این شرکت برروی کنسول‌ها منتشر نشده است ولی در تصویری که این شرکت به اشتراک گذاشته، عکس شخصیت‌هایی از عناوین Freddi Fish، Pajama Sam، Putt-Putt و Spy Fox دیده می‌شود. احتمالا قرار است شاهد انتشار این عناوین برای کنسول‌های نسل فعلی باشیم.

متاسفانه احتمالا قرار نیست شاهد یکی از بزرگ‌ترین سری‌های عرضه شده توسط هیومانگس یعنی Backyard Sports برروی کنسول‌های نسل جدید باشیم. زمانی که شرکت Tommo استودیوی هیومانگس را خریداری کرد، این آی‌پی در لیست خرید این شرکت قرار نداشت. البته شرکت هیومانگس در مطلبی که در حساب توییتر خود منتشر کرده به طور غیرمستقیم به سری Junior Sports اشاره کرده است. به هر حال، امیدواریم این شرکت بتواند اکثر سری‌ها و عناوین محبوب و کلاسیک خود را برروی کنسول‌ها و پلتفرم‌های نسل جدید عرضه کند.

مجموعه‌ی عناوین کلاسیک شرکت هیومانگس اینترتینمنت در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی کنسول‌های عرضه خواهند شد. همان‌طور که گفته شد، این عناوین هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

منبع متن: gamefa