گزارش: بازی Skull & Bones تاخیر خورد؛ عدم حضور بازی در رویداد E3

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز، Ubisoft در کنار رونمایی از ارقام دوره‌ی مالی قبلی خود، اعلام کرد که بازی Skull & Bones با تاخیر عرضه می‌شود. Skull & Bones قرار بود تا در سال 2019 در دسترس قرار گیرد، اما این تاخیر، عرضه‌ی آن را به زمان نامشخصی موکول کرده است. کمپانی Ubisoft در گزارش امروز خود، این بازی را برای پروژه‌های سال مالی پیش‌رو، لیست نکرده و این موضوع به این معنی می‌باشد که Skull & Bones حداقل تا تاریخ 31 مارچ 2020(12 فروردین 1399) منتشر نخواهد شد. همچنین، نمایش جدیدی از این عنوان در کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft در E3 2019 نیز به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

صفحه‌ی توئیتر اکانت رسمی Skull & Bones نیز بیانیه‌ای را در ارتباط با تاخیر این بازی و تعهد تیم سازنده در ساخت عنوانی عالی برای طرفداران منتشر کرده است:

"ما قرار است تا برای اوضاع سختی آماده شده و تاریخ عرضه‌ی Skull & Bones را به زمان دیگر موکول کنیم. این، خبری چالش‌برانگیز برای تمام ما می‌باشد اما چیزی است که برای توسعه‌ی هر چه بهتری بازی به آن نیاز است." تهیه‌کننده‌ی بازی نیز از طرفداران برای پشتیبانی و بازخوردهایشان تشکر کرده است:"تمرکز ما در ابتدا بر روی کیفیت باقی می‌ماند و برای حمایت همیشگی‌تان از شما سپاس‌گراریم."

شاید این خبر برای طرفداران بازی کمی ناامیدکننده باشد، اما اینکه استودیوی سازنده کیفیت را در وهله‌ی اول مورد توجه قرار داده است، باعث خوشحالی است. پلتفرم‌های مقصد Skull & Bones عبارتند از PS4، Xbox One و PC.

منبع متن: pardisgame