کمتر از یک ماه دیگر، نمایشگاه E3 برگزار خواهد شد و این چند وقته، شاهد انتشار شایعات، گزارش‌ها و فاش شدن اطلاعات زیادی خواهیم بود. در جدیدترین این موارد، شایعه‌ای منتشر شده که به دو IP قدیمی اختصاص دارد: Banjo Kazooie و Conker. خُب این شایعات از کجا نشات می‌گیرد؟ نخست باید بگوئیم که فرست […]

احتمالاً Banjo Kazooie یا Conker جدیدی در E3 2019 معرفی خواهد شد

کمتر از یک ماه دیگر، نمایشگاه E3 برگزار خواهد شد و این چند وقته، شاهد انتشار شایعات، گزارش‌ها و فاش شدن اطلاعات زیادی خواهیم بود. در جدیدترین این موارد، شایعه‌ای منتشر شده که به دو IP قدیمی اختصاص دارد: Banjo Kazooie و Conker. خُب این شایعات از کجا نشات می‌گیرد؟ نخست باید بگوئیم که فرست ۴ فیگورز (First 4 Figures) – شرکتی هنگ کنگی و بریتانیایی که در زمینه تولید اسباب‌بازی از بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد، از سوی استودیوی ریر (Rare) جهت حضور در کنفرانس خبری مایکروسافت در رویداد E3 2019 دعوت شده است. همچنین به تازگی، این شرکت اقدام به عرضه کلکسیون‌هایی از دو سری Banjo-Kazooie و Conker کرده است که هر دو IPهای استودیوی ریر محسوب می‌شوند. جمع‌بندی این دو قضیه باعث شده است تا عده‌ای به این باور برسند که استودیوی ریر در نظر دارد تا در E3 امسال از نسخه جدید سری Conker یا حتی مجموعه جدید Banjo-Kazooie، رونمایی کند.

البته دلایلی برای رد این شایعه نیز وجود دارد. نکته جالب این است که ریر، شرکت فرست ۴ فیگورز را برای حضور در این نمایش دعوت کرده است و این موردی عجیب و یا تازه نیست. ریر پیش از این نیز با این شرکت همکاری‌های متعددی داشته است، بنابراین دعوت کردن از آن‌ها، دلیلی برای همکاری تازه نیست. اما چرا استودیوی ریر، اعضای یک شرکت را برای صندلی‌های نخست سالن انتخاب کرده است؟ آیا این کار وظیفه خود مایکروسافت نیست؟ جز اینکه آن‌ها سعی دارند با همکاری فرست فور فیگورز از چیزی رونمایی کنند؟ کسی چه می‌داند. متاسفانه تنها کاری که از دست ما بر می‌آید، حدس و گمان است.

آیا بازی جدیدی از سری Banjo-Kazooie و Conker در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 معرفی خواهد شد؟ فرست ۴ فیگورز از سوی استودیوی ریر برای شرکت در این کنفرانس دعوت شده است، آن‌ها به تازگی مجسمه‌هایی [از شخصیت‌های] هر دو مجموعه Conker و Banjo-Kazooie ساخته‌اند.

ــ اسپایرو یونیورس (@SpyroUniverse) 16 می ۲۰۱۹ میلادی

همانطور که احتمالاً می‌دانید، بازی‌های سکوبازیِ سه بعدیِ کلاسیک، پس از چند سال غیبت به صنعت بازی‌های ویدئویی بازگشته‌اند و به شکل‌های مختلف نظیر نسخه‌های بازسازی شده یا عرضه به صورت مستقل، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. اما این قضیه برای دو سری محبوب Banjo-Kazooie و Conker صحت ندارد. بنابراین و بر اساس این گزارش، احتمالاً این روند به زودی تغییر خواهد کرد. سری Banjo-Kazooie از محبوبیت بیشتری نسبت به مجموعه Conker برخوردار است و همین مورد باعث می‌شود که احتمال معرفی نسخه جدید آن، زیاد باشد.

گیمفا را در روزهای آینده دنبال کنید تا از تمامی خبرهای مربوط به این دو سری و همچنین کنفرانس خبری مایکروسافت آگاه شوید.

منبع متن: gamefa