در ماه فبریه‌ی امسال، چندین گزارش منتشر شد مبنی بر اینکه Watch Dogs 3 امسال بر روی PC،PS4 و Xbox One منتشر شده و داستان آن در شهر لندن جریان دارد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شایعه‌ی جدیدی در حال دست به دست شدن است که ادعا می‌کند Watch Dogs 3 در ماه نوامبر(آبان ماه 98) در دسترس قرار می‌گیرد. به دنبال این شایعه اطلاعاتی منتشر شده است که جزئیاتی از گیمپلی و داستان بازی را برای ما فاش می‌کند.

گزارشات جدید به ما می‌گویند که شخصیت اصلی بازی سارا نام خواهد داشت، یک زن نیمه آسیایی(دو رگه) که در بخش حملات سایبری یک سازمان ضد تروریستی کار می‌‌کند. از سارا خواسته می‌شود وارد یک گروه هکری بزرگ شود،رهبر آن را شناسایی و آن گروه را از بین ببرد.

جالب است بدانید، برخلاف دو بازی قبلی، در این نسخه هیچ سلاح کشنده‌ای وجود ندارد و به جای آن بازیکنان از سلاح‌های غیرکشنده مانند شوکر و باتوم استفاده می‌کنند. البته در نتیجه شاهد عنوانی خواهیم بود که تاکید بیشتری بر روی مخفی کاری دارد.

در این میان نه تنها سیستم پارکور Watch Dogs 2 باز خواهد گشت بلکه شاهد ورژنی روان‌تر و طبیعی‎تر آن هستیم. اسکیت بورد نیز در بازی وجود دارد و شخصیت اصلی از آن استفاده خواهد کرد، طراحی گرافیتی از موارد جذابی است که به بازی اضافه شده. به علاوه این‌ها ماموریت‌های جانبی شامل از بین بردن مخفیگاه‌های تولید مواد مخدر نیز خواهند شد چرا که برادر سارا، شخصیت اصلی بازی، بخاطر اوردز جان خود را از دست داده است. همچنین در طول بازی مردم/گروهک‌های خلافکار دست به اعتراض و تجمع خواهند زد که بازیکن می‌تواند به آن‌ها کمک کند و یا این که آن‌ها را از بین ببرد.

داستان Watch Dogs 3 در شهر لندن جریان دارد که این مسئله در گزارشات گذشته نیز مشاهده می‌شد البته نه لندن زمان حال، بلکه لندنِ آینده که حال و هوای سایبرپانکی دارد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame