هفته‌ی گذشته شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) بهینه‌ساز شماره‌ی ۱٫۰۳ عنوان Assassin’s Creed 3 Remastered را منتشر کرد. این بهینه‌ساز یکی از ابتدایی ترین مشکلات بازی را که مربوط به دندان‌های شخصیت‌های آن می‌باشد رفع می‌کند. بازی Assassin’s Creed 3 همیشه به عنوان یکی از بحث‌برانگیزترین عناوین سری شناخته شده است. چند ماه پیشفرم‌های  نیز شرکت یوبی‌سافت […]

بهینه‌ساز جدید Assassin’s Creed 3 Remastered یکی از مشکلات اولیه‌ی بازی را رفع می‌کند

هفته‌ی گذشته شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) بهینه‌ساز شماره‌ی ۱٫۰۳ عنوان Assassin’s Creed 3 Remastered را منتشر کرد. این بهینه‌ساز یکی از ابتدایی ترین مشکلات بازی را که مربوط به دندان‌های شخصیت‌های آن می‌باشد رفع می‌کند.

بازی Assassin’s Creed 3 همیشه به عنوان یکی از بحث‌برانگیزترین عناوین سری شناخته شده است. چند ماه پیشفرم‌های  نیز شرکت یوبی‌سافت تصمیم گرفت تا نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن را عرضه کند تا بازی‌بازان جدیدتر نیز بتوانند آن را تجربه کنند. اما یکی از مشکلات اصلی و ابتدایی این عنوان که از ابتدای عرضه‌ی آن وجود داشته بزرگ بودن بیش از اندازه‌ی دندان‌های شخصیت‌ها بوده است. حال بالاخره شرکت یوبی‌سافت دست به بهبود این مورد با انتشار بهینه‌ساز ۱٫۰۳ زده است. این شرکت توضیحات بسیار مختصری را در رابطه با این بهینه‌ساز داده است.

این بهینه‌ساز مشکلات مربوط به نورپردازی در میان‌پرده‌های آن را به همراه صورت، پوست و موی شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد.

پیش از بهینه‌سازی:

پس از بهینه‌سازی:

بهینه‌ساز شماره ۱٫۰۳ بالاخره به یکی از آزاردهنده‌‌ترین مشکلات بازی Assassin’s Creed 3 Remastered پایان داده است. کاربران، پس از خرید این عنوان، مدام از این مشکل شکایت کرده و از سازنده خواستار انتشار بهینه‌سازی برای رفع آن بودند. البته سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه مشکلات بسیاری را از این دست تجربه کرده است که تعداد زیادی از بازی‌بازان را نیز آزار داده‌اند.

عنوان Assassin’s Creed 3 Remastered در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین کاربران کنسول نینتندو سوئیچ نیز می‌توانند از روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۲۱ می ۲۰۱۹ میلادی) این بازی را تجربه کنند.

منبع متن: gamefa