ماه مارس گذشته بود که سرانجام استودیوی گیرباکس (Gearbox) و شرکت توکی گیمز (۲K Games) از نسخه‌ی سوم بازی Borderlands رونمایی کردند و مشخص شد این بازی در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد. از آن زمان تا به حال، بخش‌های مختلفی از بازی نشان داده شده است که اغلب این بخش‌ها شباهت زیادی […]

Borderlands 3 به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود

ماه مارس گذشته بود که سرانجام استودیوی گیرباکس (Gearbox) و شرکت توکی گیمز (۲K Games) از نسخه‌ی سوم بازی Borderlands رونمایی کردند و مشخص شد این بازی در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد. از آن زمان تا به حال، بخش‌های مختلفی از بازی نشان داده شده است که اغلب این بخش‌ها شباهت زیادی به نسخه‌های پیشین این سری دارد. با این حال، هنوز برخی از جزئیات بازی مشخص نشده‌اند. اینکه بازی همانند نسخه‌های پیشین به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود یا خیر. همان‌طور که می‌دانید، بازی‌های زیادی نیازمند اتصال دائم به اینترنت هستند. به‌ عنوان مثال شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در ماه جاری با رونمایی از بازی Ghost Recon: Breakpoint اعلام کرد که این بازی حتی در حالت تک نفره نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد. خوشبختانه، استودیوی گیرباکس به تازگی اعلام کرده است که Borderlands 3 به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود.

برای بازی‌های تیراندازی که در آن لوت کردن انجام می‌شود، قابلیت انجام بازی به صورت کاملا آفلاین بسیار نادر است و هنگامی‌که این خبر را با این حقیقت می‌شنوید که در این عنوان قابلیت انجام بازی به صورت همکاری دونفره نیز وجود دارد، اغلب بازی‌بازان خوشحال خواهند شد. جالب اینجاست که استودیوی گیرباکس تایید کرده است که در بازی قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه نیز وجود خواهد داشت، اما جزئیات بیشتری در مورد چگونگی این شخصی‌سازی به طور دقیق ارائه نشده است.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین بازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa