Diablo III: Eternal Collection بدون شک به عنوان یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده برروی نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. حال با این‌که بلیزارد (Blizzard) هم‌اکنون خود را برای عرضه‌ی World of Warcraft Classic آماده می‌کند، اما خوشبختانه کنسول ترکیبی نینتندو را فراموش نکرده است. در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamesbeat، از آقای جی. الن برک […]

بلیزارد به شدت از عملکرد نسخه‌ی نینتندو سوییچ Diablo III راضی است

Diablo III: Eternal Collection بدون شک به عنوان یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده برروی نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. حال با این‌که بلیزارد (Blizzard) هم‌اکنون خود را برای عرضه‌ی World of Warcraft Classic آماده می‌کند، اما خوشبختانه کنسول ترکیبی نینتندو را فراموش نکرده است.

در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamesbeat، از آقای جی. الن برک (J. Allen Brack)، مدیر بلیزارد اینترتینمنت، در رابطه با احتمال‌ همکاری بیشتر این شرکت با نینتندو سوال شد. وی پاسخ داد:

این احمقانه نیست. ما می‌خواهیم با آن‌ها همکاری کنیم. ما نینتندو سوییچ را به عنوان یک پلتفرم دیگر در نظر می‌گیریم. این کنسول ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که اکس‌باکس و پلی‌استیشن فاقد آن‌ها هستند. فکر کردن به بازی‌های مناسب این کنسول چیزی است که ما همیشه انجام خواهیم داد.

آقای برک در ادامه توضیح داد که نینتندو شریک بسیار خوبی برای آن‌ها بوده و بلیزارد به شدت از عملکرد Diablo III برروی نینتندو سوییچ راضی است:

ما به شدت راضی هستیم. نینتندو یک شریک عالی بوده است. ما طرفداران نینتندو، پلتفرم نینتندو سوییچ و آی‌پی‌های این شرکت هستیم. این یک پلتفرم واقعاً خوب بوده و بازی کردن با آن نیز بسیار سرگرم کننده است. بازی‌های متفاوتی منتشر شده‌اند که تجربه‌‌های خوبی را ارائه می‌دهند. بخشی از این موضوع، عشق به نینتندو است. علاوه بر این، ما تصور می‌کردیم که تجربه‌ی Diablo برروی این پلتفرم عالی باشد. خوشحالم که از آن لذت بردید. من به شدت دوستش داشتم.

بازی Diablo III: Eternal Collection  هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

شما دوست دارید تا کدام عناوین بلیزار را برروی کنسول ترکیبی نینتندو تجربه کنید؟

منبع متن: gamefa