در مهر سال ۹۷ (سپتامبر ۲۰۱۸) و پس از اعلام توقف ساخت فصل چهارم سریال Ash vs Evil Dead، شایعاتی مبنی بر ادامه‌ پیدا کردن داستان این سریال در یک بازی‌ویدئویی در دست توسعه، به گوش رسید. حال بروس کمپبل (Bruce Campbell)، بازیگر نقش اصلی مجموعه یعنی اش ویلیامز (Ash Williams)، طی مصاحبه‌ای تائید کرد […]

نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Evil Dead در دست توسعه قرار دارد

در مهر سال ۹۷ (سپتامبر ۲۰۱۸) و پس از اعلام توقف ساخت فصل چهارم سریال Ash vs Evil Dead، شایعاتی مبنی بر ادامه‌ پیدا کردن داستان این سریال در یک بازی‌ویدئویی در دست توسعه، به گوش رسید.

حال بروس کمپبل (Bruce Campbell)، بازیگر نقش اصلی مجموعه یعنی اش ویلیامز (Ash Williams)، طی مصاحبه‌ای تائید کرد که بازی جدیدی از این مجموعه در دست ساخت و توسعه قرار دارد. همچنین وی اطلاعاتی از داستان و تاریخ احتمالی عرضه‌ی این عنوان با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت:

با اینکه ادامه‌ی روند ساخت سریال متوقف شده است اما من به شما قول می‌دهم که نسخه‌های بیشتری از سری Evil Dead، نه به صورت سریالی و یا سینمایی اما در اشکال دیگر محصولات حوزه‌ی سرگرمی خواهیم دید. در حال حاضر ما در حال کار برروی یک نسخه‌ی جدید از مجموعه بازی‌های Evil Dead هستیم که در صورت مساعد بودن شرایط، طی سال آینده برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

همچنین وی اطلاعاتی در رابطه با نقش خود در این عنوان ارائه داد:

من دوباره در نقش اش ویلیامز به این عنوان باز خواهم گشت اما به نظر می‌رسد که بازی‌بازان در این نسخه‌، کنترل شخصیت جدیدی را در اختیار بگیرند.

با توجه به صحبت‌های بروس کمپل، به نظر می‌رسد که اش ویلیامز در این عنوان، تنها حکم یک راهنما و یا یار کمکی را دارد و امکان بازی در نقش او وجود نخواهد داشت. داستان بازی نیز، دنبال کننده‌ی وقایع سریال می‌باشد. سری فیلم‌ها و سریال های مجموعه‌ی Evil Dead همیشه با نقد های بسیار مثبت و عالی همراه بوده‌اند اما بازی‌های این سری، با اینکه توسط بسیاری از بازی‌بازان مورد استقبال قرار گرفت‌اند اما نقد‌های متوسطی را توسط منتقدین دریافت کرده‌اند. آخرین نسخه از این مجموعه بازی، Evil Dead: Regeneration نام دارد که در سال ۲۰۰۵ و در سبک هک اند اسلش، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۲ و رایانه‌های شخصی عرضه و با فروش نسبتا بالایی نیز همراه بوده است. البته یک نسخه‌ از این مجموعه در سال ۲۰۱۶ به نام Evil Dead: The Endless Nightmare برای تلفن‌های هوشمند عرضه گشت که برخلاف دیگر بازی‌های این سری، این بازی در سبک تیراندازی اول شخص برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس در دو نسخه‌ی پولی و رایگان، در دسترس قرار گرفت.

احتمال دارد که نسخه‌ی جدید بازی Evil Dead نیز به مانند نسخه‌های قدیمی این مجموعه، از سبک هک اند اسلش پیروی کند اما در حال حاضر، همه چیز براساس گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیش می‌رود و تا معرفی رسمی این عنوان، نمی‌توان مطلبی را تائید کرد. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با استودیوی سازنده و ناشر این عنوان وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که حق نشر این عنوان همچنان در اختیار شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، قرار داشته باشد. روز قبل، این استودیو اعلام کرد که دو بازی جدید از دو مجموعه‌ی پرطرفدار و قدیمی را در E3 2019 معرفی خواهد کرد، حال و با تکیه بر صحبت‌های بروس کمپبل، بازی Evil Dead نیز به لیست بازی‌های احتمالی قابل معرفی توسط نوردیک گیمز در E3 2019 اضافه شده است.

 

منبع متن: gamefa