به لطف موفقیت بازی Doom، نسخه‌ی بعدی این سری محبوب یعنی Doom Eternal به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های شرکت بتسدا (Bethesda) تبدیل شده است. البته مهارت استودیوی اید سافتور (Id Software) در ساخت و ارائه‌ی بازی‌های تیراندازی سرشار از مبارزات درگیرکننده و هیجان‌انگیز نیز در این موضوع بی‌تاثیر نیست. با این حال، مدتی است […]

تصویر هنری جدیدی از بازی Doom Eternal منتشر شد

به لطف موفقیت بازی Doom، نسخه‌ی بعدی این سری محبوب یعنی Doom Eternal به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های شرکت بتسدا (Bethesda) تبدیل شده است. البته مهارت استودیوی اید سافتور (Id Software) در ساخت و ارائه‌ی بازی‌های تیراندازی سرشار از مبارزات درگیرکننده و هیجان‌انگیز نیز در این موضوع بی‌تاثیر نیست.

با این حال، مدتی است که شاهد انتشار هیچ خبری از سوی تیم سازنده‌ی بازی نبوده‌ایم. آخرین خبر منتشر شده از این بازی، تایید قابل بازی بودن آن در جریان مراسم QuakeCon امسال بود. اگر تایید این موضوع و یا انتشار تریلر بازی برروی سرویس استیدیای (Stadia) شرکت گوگل برای خاموش کردن عطش شما کافی نیست، خبرهای خوبی برای شما داریم.

تیم سازنده‌ی امروز، پس از یک سکوت نسبتا طولانی، یک تصویر هنری جدید از بازی Doom Eternal با نام Hell Gate را با هواداران به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که احتمالا حدس هم زده‌اید، این تصویر هنری، شخصیت افسانه‌ای این سری را در مقابل دروازه‌های جهنم نمایش می‌دهد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده را در انتهای این خبر مشاهده کنید.

بازی Doom Eternal تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و سرویس استیدیا منتشر می‌شود. البته تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی هنوز مشخص نیست. با توجه به حضور این بازی در مراسم E3 امسال، به احتمال زیاد شاهد انتشار اخباری تازه از این عنوان مورد انتظار خواهیم بود.

منبع متن: gamefa