در E3 2018 بود که شرکت مایکروسافت (Microsoft)، از بازی مورد انتظار Halo Infinite رونمایی کرد. حال یکی از منابع داخلی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، گزارشی را در رابطه با برنامه‌های مایکروسافت برای این عنوان، منتشر کرده است. یک منبع ناشناس در استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، اطلاعاتی را در رابطه با برنامه‌ی مایکروسافت برای E3 […]

اطلاعات جدیدی در رابطه با زمان عرضه‌ی Halo Infinite منتشر شد

در E3 2018 بود که شرکت مایکروسافت (Microsoft)، از بازی مورد انتظار Halo Infinite رونمایی کرد. حال یکی از منابع داخلی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، گزارشی را در رابطه با برنامه‌های مایکروسافت برای این عنوان، منتشر کرده است.

یک منبع ناشناس در استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، اطلاعاتی را در رابطه با برنامه‌ی مایکروسافت برای E3 2019 با طرفداران به اشتراک گذاشت. وی توضیح داد که این شرکت قصد دارد تا نمایشی بزرگ از عنوان Halo Infinite را به مخاطبین ارائه دهد که این نمایش شامل یک تریلر جذاب، گیم‌پلی و همچنین اطلاعات گسترده‌ای در رابطه با این بازی می‌شود.

همچنین وی اعلام کرد که Halo Infinite برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی و تعطیلات کریسمس برنامه‌ریزی شده است.

اینکه نمایشی بزرگ از این عنوان را در E3 2019 شاهد باشیم، بسیار محتمل است اما عرضه‌ی عنوانی که علاوه بر ایکس‌باکس وان، برای رایانه‌های شخصی و همچنین به احتمال زیاد کنسول نسل بعد ایکس‌باکس در حال توسعه و پورت شدن می‌باشد، بسیار دور از ذهن قرار دارد مگر به یک شرط که استودیوی سازنده، مدت زمان بسیاری یعنی حدودا از اواسط دوران توسعه‌ی Halo 5، مراحل پیش از توسعه‌ی Halo Infinite را آغاز کرده باشد. اگر حدس دوم را در نظر نگیریم، در بهترین حالت، این عنوان در اواخر سال ۲۰۲۰ و به عنوان لانچ کنسول نسل بعد شرکت مایکروسافت عرضه می‌گردد.

ساخته‌ی مورد انتظار استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به عنوان یک ریبوت معنوی و همچنین یک عنوان جاه‌طلبانه شناخته می‌شود. فرانک اوکانر (Frank O’Connor)، کارگردان بازی Halo Infinite، طی مصاحبه‌ای در رابطه بخش آنلاین و همچنین روند گیم‌پلی بازی توضیحاتی را با طرفداران در میان گذاشته بود. وی اعلام کرد که این عنوان دارای بخش بتل رویال نبوده اما اعضای تیم توسعه دهنده، به دنبال ساخت و ارائه‌ی یک بخش اجتماعی بزرگ می‌باشند. به نظر می‌رسد که  Halo Infinite قرار است تا به جای دنبال کردن سبک دو عنوان Apex Legends و Fortnite، روند سری Destiny و همچنین Anthem را پیش بگیرد.

اوکانر همچنین توضیح داد که این بازی از سبک اکشن نقش آفرینی پیروی خواهد کرد و ما شاهد یک جهان بزرگ با محتوای بسیار زیاد و همچنین داستانی عمیق در این بازی خواهیم بود. وی در گذشته توضیحاتی در رابطه با قرار دادن واژه‌ی Infinite برروی این عنوان ارائه داده بود و دلیل این نامگذاری را وجود گیم‌پلی و شخصی سازی‌ گسترده اعلام کرد.

بر اساس توضیحاتی که در رابطه با این عنوان با مخاطبین به اشتراک گذاشته شده است، به نظر نمی‌رسد که Halo Infinite نوآوری چندانی نسبت به دیگر بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص که طی چند سال اخیر عرضه شده‌اند، داشته باشد اما وارد کردن این مجموعه به دنیایی عظیم و همچنین برپایی بستری بزرگ برای تعامل بازی‌بازان در جهان گسترده‌ی سری Halo بسیار جذاب و شگفت‌انگیز می‌باشد.

Halo Infinite برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و احتمالا کنسول نسل بعد ایکس‌باکس در دست توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa