چندی پیش شرکت راک‌استار (Rockstar) به‌روزرسانی بزرگ و جدیدی را برای بخش چندنفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد. پس از این به‌روزرسانی اما برخی از بازی‌بازان با گله‌هایی از اسب‌ها مواجه شده‌اند که از قبل سوخته شده و جلوی برخی از شهرهای درون بازی انداخته شده‌اند. هفته‌ی گذشته بالاخره بخش چندنفره‌ی عنوان Red […]

باگ جدید Red Dead Online گله‌هایی از اسب‌های سوخته را در بازی به نمایش می‌گذارد

چندی پیش شرکت راک‌استار (Rockstar) به‌روزرسانی بزرگ و جدیدی را برای بخش چندنفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد. پس از این به‌روزرسانی اما برخی از بازی‌بازان با گله‌هایی از اسب‌ها مواجه شده‌اند که از قبل سوخته شده و جلوی برخی از شهرهای درون بازی انداخته شده‌اند.

هفته‌ی گذشته بالاخره بخش چندنفره‌ی عنوان Red Dead Redemption 2، با نام Red Dead Online، از حالت بتا خارج شد و به صورت کامل به همراه به‌روزرسانی بزرگی در دسترس قرار گرفت. این به‌روزرسانی، به همراه بسیاری از مواردی که به بازی اضافه کرده، موفق شده است تا یکی از مشکلات بصری آن را نیز بهبود بخشد. اما پس از عرضه‌ی این به‌روزرسان، تعدادی از بازی‌بازان با گله‌هایی از اسب‌های سوخته مواجه شده‌اند که در نزدیکی درب برخی از شهرهای بازی همچون “Valentine” انداخته شده‌اند. یکی از شاهدان این باگ در رابطه با آن اینچنین می‌نویسد:

من پس از مدتی به Red Dead Online برگشته و می‌خواستم به انجام بازی پوکر مشغول شوم که با صحنه‌ای از اسب‌های سوخته مواجه شدم.

یکی دیگر از کاربران اما از اتفاقات جدیدی که در دنیای Red Dead Online برای او افتاده است می‌گوید.

هیچگونه انسان و یا حیوانی در بازی برای من وجود ندارد. به نظر بسیار تنها هستم. بسیار ترسناک است. هر دقیقه‌ای می‌توانم یک کالسکه پیدا می‌کنم که البته هیچ شخصی برروی آن سوار نیست. تنها اشخاصی که می‌توانم در بازی پیدا کنم، فروشندگان هستند. روز گذشته که مشغول به بازی شدم، افراد بسیار کمی در خیابان‌ها بودند که احتمال می‌دادم دلیل آن مربوط به مسائل فنی بازی باشد. اما حالا هیچ چیز زنده‌ای در بازی وجود ندارد.

با وجود اینکه بسیاری بر این باور هستند که چنین چیزی حتما یک باگ است، برخی نیز باور دارند که این موضوع می‌تواند به یک حقیقت تاریخی اشاره داشته باشد.

در سال ۱۸۹۹ شخصی با نام چارلز وینچستر (Charles Winchester)، پس از دزدیده شدن گردنبند همسرش توسط دست مردی که سوار بر اسبی سیاه بود، دست به سلاخی ۳۰ راس اسب زد. پس از این اتفاق اما هیچکس به مدت ۶ ماه او را ندیده بود. او در این مدت اسب‌هایی را که به اسب آن دزد شباهت داشتند پیدا می‌کرده و آن‌ها را در جهت انتقام گرفتن می‌کشته است. او پس از دستگیری، به اعدام محکوم شد.

عنوان Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

با وجود پیگیری‌های بسیار بازی‌بازان، شرکت راکستار هنوز هیچ اقدامی نسبت به این موضوع نکرده است. در روزهای آینده با گیمفا همراه باشید تا در صورت دیدن شدن واکنشی از سوی این شرکت، شما نیز از آن مطلع شوید.

منبع متن: gamefa