اعضای استودیوی وارهورس (Warhorse) در تازه‌ترین خبر خود اعلام کردند که انتشار عنوان Kingdom Come: Deliverance Royal Edition به تاریخ دیگری موکول شده است. به این ترتیب علاقه‌مندان به این بازی باید مدت بیشتری برای تجربه‌ی این نسخه صبور باشند. در ادامه می‌توانید تاریخ دقیق عرضه‌ی آن به همراه اطلاعات دیگر را مشاهده کنید. بازی […]

تاریخ انتشار Kingdom Come: Deliverance Royal Edition تغییر کرد

اعضای استودیوی وارهورس (Warhorse) در تازه‌ترین خبر خود اعلام کردند که انتشار عنوان Kingdom Come: Deliverance Royal Edition به تاریخ دیگری موکول شده است. به این ترتیب علاقه‌مندان به این بازی باید مدت بیشتری برای تجربه‌ی این نسخه صبور باشند. در ادامه می‌توانید تاریخ دقیق عرضه‌ی آن به همراه اطلاعات دیگر را مشاهده کنید.

بازی Kingdom Come: Deliverance با سبک نقش‌آفرینی و اکشنی که دارد سال گذشته در اختیار دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار گرفت و با استقبال خوبی از بازی‌بازان نیز همراه شد. سازندگان نیز با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف توانستند میزان رضایت طرفداران را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. اواسط امسال نیز قرار است بسته‌ی الحاقی دیگری برای این بازی منتشر شود تا شما بتوانید شخصیتی به نام Theresa را کنترل کرده و اوقات جالبی را برای خود رقم بزنید. از طریق این صفحه می‌توانید اطلاعاتی در خصوص این بسته را ملاحظه کنید.

حال سازندگان در حال ساخت نسخه‌ای از این بازی تحت عنوان Kingdom Come: Deliverance Royal Edition هستند که شامل تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده است. همچنین ویژگی‌های دیگری نیز در این نسخه اعمال می‌شوند که در آینده از سوی تیم سازنده بررسی و معرفی خواهند شد. گفتنی است که این نسخه ابتدا قرار بود یک هفته‌ی دیگر منتشر شود اما به دلیل مشکلات مختلف، عرضه‌ی آن به تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۸ (۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) موکول شد. این بازی با قیمت ۴۰ دلار برای پلتفرم‌های ذکر شده در دسترس قرار خواهد گرفت. در پایان می‌توانید نقد و بررسی بازی Kingdom Come: Deliverance را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa