به تازگی شرکت کپکام (Capcom) آمار جدیدی را از فروش و پیشرفت دو عنوان Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 از نظر مالی ارائه داده است. عنوان بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 پیش‌تر به آمار فروش ۴ میلیون نسخه‌ای دست یافته بود، حال به گفته‌ی شرکت سازنده‌ی این بازی، یعنی کپکام، این عدد […]

کپکام آمار جدیدی را از فروش سه بازی مهم خود منتشر کرد

به تازگی شرکت کپکام (Capcom) آمار جدیدی را از فروش و پیشرفت دو عنوان Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 از نظر مالی ارائه داده است.

عنوان بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 پیش‌تر به آمار فروش ۴ میلیون نسخه‌ای دست یافته بود، حال به گفته‌ی شرکت سازنده‌ی این بازی، یعنی کپکام، این عدد بیشتر شده و به ۴٫۲ میلیون نسخه رسیده است. این بدان معناست که میزان فروش نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 در حال رسیدن به میزان فروش نسخه‌ی اصلی آن است و ممکن است در آینده حتی از آن پیشی بگیرد. بازی Resident Evil 2 که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده، موفق به ثبت فروش ۴٫۹۶ میلیون نسخه‌ای شده بود.

بازی Devil May Cry 5 نیز توانسته آمار خود را ارتقا داده و به عدد ۲٫۱ میلیون نسخه برسد. پیش‌تر عدد مربوطه به ۲ میلیون نسخه رسیده بود. عنوان Monster Hunter World اما با وجود انتشار در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، توانسته عدد ۱۲ میلیونی را به ۱۲٫۴ میلیون نسخه برساند.

این سه بازی ذکر شده پس از انتشار، با موفقیت بسیاری برای شرکت سازنده، یعنی کپکام، همراه بوده‌اند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 که دوست‌داران زیادی را از ادامه‌ی سری راضی کرده است، عنوان Devil May Cry 5 نیز دوباره توانسته سری را به عنوان یکی از بهترین عناوین سبک هک‌انداسلش معرفی کند. بازی Monster Hunter World نیز یک قدم بسیار رو به جلو برای سری شناخته می‌شود. در حال حاضر هر سه‌ی این عناوین برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند.

منبع متن: gamefa