در ماه آوریل گذشته بود که استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interctive) به عنوان سازنده و ناشر، عنوان World War Z را برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باس وان منتشر کرد. این بازی تا به امروز با فروش بسیار خوبی همراه بوده و نزدیک به ۱ میلیون نسخه در همه‌ی پلتفرم‌های مذکور فروخته است. […]

سازنده‌ی بازی World War Z در گذشته تمایل داشت Half Life 2 را بازسازی کند

در ماه آوریل گذشته بود که استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interctive) به عنوان سازنده و ناشر، عنوان World War Z را برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باس وان منتشر کرد. این بازی تا به امروز با فروش بسیار خوبی همراه بوده و نزدیک به ۱ میلیون نسخه در همه‌ی پلتفرم‌های مذکور فروخته است. این استودیو سابقه‌ی کار برروی عناوینی مثل Halo Anniversary و Quake Champion را دارد.

به‌ تازگی، آقای متیو کارچ (Mattew Karch) رییس استودیوی سیبر اینتراکتیو، در گفتگو با وب‌سایت GameWatcher از علاقه‌ی این استودیو به بازی‌های شرکت والو (Valve) و تمایل به ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Half Life 2 گفته است.

وی در این خصوص اظهار داشت:

بعد از ساخت بازی‌های Halo Anniversary و Halo Anniversary 2 به عنوان بخشی از نسخه‌ی Master Chief Collection، من شخصا با گیب نیوئل (Gabe Newell) صحبت کردم، چرا که من از گذشته با او آشنایی دارم. من به او گفتم که می‌خواهم Half Life 2 را بازسازی کنم. این همه‌ی چیزی است که می‌خواهم انجام دهم. من نمی‌خواهم برای آن هزینه کنم. من فقط می خواهم این کار را انجام دهم چراکه من Half Life 2 را بسیار دوست دارم.

البته گیب نیوئل این پیشنهاد را رد کرد و به کارچ گفت در صورتی که بازسازی Half Life 2 در دستور کار آن‌ها باشد، استودیوهای داخلی والو وظیفه‌ی این کار را برعهده می‌گیرند.

بازی پرآوازه‌ی Half Life 2 حدود ۱۵ سال پیش در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شد و توانست تحسین همه‌ی منتقدین و بازی‌بازان را برانگیزد. پس از انتشار این بازی دو دنباله به نام‌های Half Life 2: Episode 1 و Half Life 2: Episode 2 در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ منتشر شد. اگرچه در این سال‌ها شایعاتی درباره‌ی ساخت Half Life 3 به گوش رسیده اما از آن زمان تا به حال هیچ خبر رسمی مبنی بر انتشار نسخه‌ی جدید از این سری محبوب منتشر نشده است.

منبع متن: gamefa