یکی از بازی‌هایی که ساخت آن به مدت چندین سال طول کشیده، دنباله‌ی مورد انتظار Psychonauts بوده است. وظیفه‌ی ساخت این سری بازی‌ها را استودیوی دابل فاین (Double Fine) برعهده دارد. نسخه‌ی دوم این بازی پس از تبلیغات موفقیت‌آمیز وارد مرحله‌ی تولید شد، اما پس از آن مشخص گردید که این بازی حداقل تا انتهای […]

دموی بازی Psychonauts 2 در مراسم E3 2019 نمایش داده خواهد شد

یکی از بازی‌هایی که ساخت آن به مدت چندین سال طول کشیده، دنباله‌ی مورد انتظار Psychonauts بوده است. وظیفه‌ی ساخت این سری بازی‌ها را استودیوی دابل فاین (Double Fine) برعهده دارد. نسخه‌ی دوم این بازی پس از تبلیغات موفقیت‌آمیز وارد مرحله‌ی تولید شد، اما پس از آن مشخص گردید که این بازی حداقل تا انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی تاخیر خورده است.

به تازگی به‌طور رسمی تایید شده است که این بازی در E3 2019 حضور خواهد داشت و دموی این نسخه توسط تیم شفر (Tim Shcafer) خالق این بازی و جک بلک (Jack Black) بازیگر معروف هالیوود نمایش داده خواهند شد. در این خصوص، اکانت رسمی E3 در توییتر به طور رسمی اعلام کرده است که یک برنامه‌ی ویژه در E3 نمایش داده خواهد شد. همچنین در این توییت به حضور تیم شفر و جک بلک اشاره شده است.

متن توییت:

تاییدیه رسمی: به تیم شفر و جک بلک برای یک نمایش ویژه درباره‌ی Psychonauts 2 در مراسم E3 2019 ملحق شوید.

E3Coliseum#

— E3 (@E3) May 21, 2019

تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی Psychonauts 2 منتشر نشده است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی تا انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa