به گفته کارگردان استودیوی گرایندینگ گیر گیمز، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی ۴٫۰٫۰ بازی Path of Exile قصد دارد یکی از مورد انتظارترین عناوین اکشن و نقش‌آفرینی یعنی نسخه‌ی چهارم سری Diablo را به چالش بکشد. خوشبختانه مشکلات پیش آمده در بسته‌ی الحاقی Synthesis بازی نقش‌آفرینی و رایگان Path of Exile، استودیوی گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear […]

بسته‌ی الحاقی ۴٫۰٫۰ بازی Path of Exile، «عنوان Diablo 4 را به چالش می‌کشد»

به گفته کارگردان استودیوی گرایندینگ گیر گیمز، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی ۴٫۰٫۰ بازی Path of Exile قصد دارد یکی از مورد انتظارترین عناوین اکشن و نقش‌آفرینی یعنی نسخه‌ی چهارم سری Diablo را به چالش بکشد.

خوشبختانه مشکلات پیش آمده در بسته‌ی الحاقی Synthesis بازی نقش‌آفرینی و رایگان Path of Exile، استودیوی گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) را دل‌سرد و ناامید نکرد. این استودیوی مدتی پیش از جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی با نام Legion رونمایی کرد که در تاریخ ۱۷ خرداد ماه (۷ ژوئن سال جاری میلادی) منتشر می‌شود. با این حال، این همه‌ی ماجرا نیست. به نظر می‌رسد تیم سازنده سخت در تلاش است تا با آماده سازی یک بسته‌ی گسترش دهنده‌ی عظیم، فصل جدیدی از بازی را آغاز کنند.

آقای کریس ویلسون (Chris Wilson)، کارگردان بازی Path of Exile در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت PCGamesN بیان کرده است:

تا جایی که برای ما اهمیت دارد، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی ۴٫۰٫۰ قرار است با بازی Diablo 4 رقابت و مبارزه کند. این بسته‌ی الحاقی نسل بعدی در سری‌های اکشن و نقش‌آفرینی است و یک ارتقاء بزرگ برای بازی Path of Exile خواهد بود.

به گفته‌ی کارگردان بازی، این بسته‌ی الحاقی در جریان مراسم ExileCon که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. البته به گفته‌ی ایشان «تقریبا یک سال و نیم» تا زمان آماده شدن این بسته‌ی گسترش دهنده فاصله داریم. در جریان این مراسم، اطلاعات جدیدی از بسته‌ی الحاقی ۳٫۹٫۰ که در ماه دسامبر منتشر می‌شود نیز منتشر خواهد شد.

شرکت بلیزارد (Blizzard) هنوز حتی به صورت رسمی از نسخه‌ی چهارم سری محبوب و پرطرفدار Diablo رونمایی نکرده است. از این رو تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست. با این حال، به نظر می‌رسد استودیوی گرایندینگ گیر گیمز قصد ندارد دست از تلاش و مبارزه بردارد. تماشای رقابت این دو بازی به طور حتم برای هواداران و طرفداران سرسخت عناوین اکشن و نقش‌آفرینی جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

بازی Path of Exile هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa