طبق گزارشی که خبرگزاری کوتاکو منتشر کرده، شرکت بازی‌سازی اکتیویژن ساخت نسخه‌ی ۲۰۲۰ بازی Call of Duty را به دست استودیوی «تری‌آرک» (Treyarch) سپرده است و این بازی قسمت جدیدی در مجموعه‌ی «بلک آپس» (Black Ops) خواهد بود.

بازی‌های مجموعه‌ی «ندای وظیفه» (Call of Duty) هر سال شماره‌ای جدید دارند. شرکت اکتیویژن هم سه استودیوی متفاوت را مسوول ساخت بازی‌های این مجموعه کرده است؛ طوری که هر استودیو، سه سال زمان برای ساخت قسمت بعدی Call of Duty دارد. روند ساخت اخیر بازی‌های ندای وظیفه به این ترتیب بوده است:

سال ۲۰۱۲ – بازی Black Ops 2 – ساخته استودیوی Treyarch
سال ۲۰۱۳ – بازی Ghosts – ساخته استودیوی Infinity Ward
سال ۲۰۱۴ – بازی Advanced Warfare – ساخته‌ی استودیوی Sledgehammer
سال ۲۰۱۵ – بازی Black Ops 3 – ساخته استودیوی Treyarch
سال ۲۰۱۶ – بازی Infinite Warfare – ساخته استودیوی Infinity Ward
سال ۲۰۱۷ – بازی WWII – ساخته استودیوی Sledgehammer
سال ۲۰۱۸ – بازی Black Ops 4 – ساخته استودیوی Treyarch
سال ۲۰۱۹ – احتمالا یک Modern Warfare جدید – ساخته استودیوی Infinity Ward

کاملا واضح است که قسمت سال آینده‌ی این مجموعه بازی‌ها باید توسط استودیوی Sledgehammer Games ساخته شود. این موضوع تا همین اخیرا هم صحت داشته و استودیوی بازی‌سازی Sledgehammer Games مشغول ساخت این بازی بوده که از نظر زمانی در دوره‌ی جنگ سرد و احتمالا جنگ ویتنام روی می‌داده.

بازی Call of Duty: Black Ops

با این حال، وضعیت ساخت بازی خوب پیش نمی‌رفته و اکتیویژن استودیوی Raven Software را مسوول کرده بود تا بازی را از Sledgehammer Games بگیرد و توسعه‌ی بازی را ادامه دهد.

خبرگزاری کوتاکو گفته که حتی این استودیو هم نتوانسته روند توسعه‌ی بازی را به خوبی پیش ببرد و اکتیویژن ساخت Call of Duty سال ۲۰۲۰ را به استودیوی Treyarch یعنی سازندگان مجموعه بازی‌های بلک آپس سپرده است.

بازی Blackout کال آو دیوتی

احتمالا این بازی جدید، قسمت بعدی بلک آپس یعنی Black Ops 5 خواهد بود و همان داستانی که استودیوهای قبلی مشغول ساختش بوده‌اند را در خود جای خواهد داد؛ یعنی بخش داستانی در بلک آپس ۵ وجود خواهد داشت و در همان جنگ سرد هم روی خواهد داد.

به نظر می‌رسد که Black Ops 5 هم برای کنسول‌های نسل فعلی و کنسول‌های نسل بعدی ساخته می‌شود؛ یعنی در نوامبر سال ۲۰۲۰ باید منتظر عرضه‌ی این بازی روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و هم‌چنین پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس بعدی باشیم.

منبع: کوتاکو

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کال آو دیوتی سال ۲۰۲۰ یک Black Ops جدید است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala