FF VII Remake

این‌طور به نظر می‌رسد که دروازه‌ای از اطلاعات بعد از نزدیک به 4 سال سکوت از جانب Square Enix در مورد بازی Final Fantasy 7 Remake باز شده‌ است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gaminbolt با توجه به اینکه Square Enix قول داده‌ بود که اطلاعات جدیدی در مراسم E3 در مورد بازی بدهد اما El Segundo که شاخه‌ای از Square Enix است (که وظیفه‌ی بومی‌سازی بازی‌های Square Enix در آمریکای شمالی را بعهده دارد) ادعا می‌کند که Final Fantasy VII Remake در 2 پارت عرضه می‌شود. اخیرا Square Enix اعلام کرده بود که این بازی به صورت اپیزودی ارائه می‌شود که این نیز می‌تواند تاییدی بر این خبر باشد.

هر کدام از پارت‌ها به عنوان یک بازی جداگانه در نظر گرفته می‌شود و هر کدام به عنوان یک بازی AAA عرضه می‌شوند و قیمت هر پارت احتمالا 60 دلار باشد. احتمالا بعد از مراسم E3 پیش فروش بازی شروع می‌شود. پارت اول از اول بازی شروع می‌شود تا اتفاق اجتناب ناپذیری (That Fateful Moment) که در شهر فراموش‌شده (Forgotten City) پیش می‌آید. شخصیت Sephiroth در پارت اول نقش اندکی دارد پس یا در بخش درهم شکستن کلاودها (Cloud) و یا در فلش‌بک Kalm دیده می‌شود.

در همین حال طراحی Tifa ادغامی از المان‌های آشنا است. لباس او شبیه به همان نسخه‌ی اصلی بازی است ولی چهره‌ی او شبیه طراحی است که در Advent Children وجود داشت. خشونت Cid کاهش پیدا کرده‌است اگرچه هنوز از دست Shera عصبانی است و Yuffie و Vincent دیگر قابل انتخاب نیستند یعنی شما می‌توانید آن‌ها را تا یک بخش از بازی نادیده بگیرید اما از قسمتی از بازی آن‌ها به صورت اجباری به گروه‌تان ملحق می‌شوند و Yuffie حتی اگر او را در Rocket Town به‌دست نیاورده باشد به صورت خودکار به گروه اضافه می‌شود.

و اما در مورد طراحی دنیا‌ی بازی، Overworld حتما وجود خواهد داشت اما با وجود اینکه دارای بخش‌هایی است، این دنیا به‌صورت یکپارچه می‌باشد و شما می‌توانید با جستجو در آن آیتم‌هایی را پیدا کنید. پس شبیه به یک بازی جهان‌باز شده‌است که برای سفر کردن بین بخش‌های آن می‌توانید از Chokobo و Tiny Bronco استفاده کنید.

Square Enix تلاش کرده‌است که طراحی شهر‌ها به گونه‌ای باشد که کاملا از همدیگر متمایز باشند. در خبر درز شده بر روی Reddit آمده است:‌ "Cosmo Canyon و طوفان‌های آن‌ کاملا با خیابان‌های Midgar متفاوت است و همچنین Upper Junon نسبت به Midgar شبیه یک پایگاه نظامی است.". Shinara HQ نیز دچار تغییراتی شده‌است. ساختار آن همانند نسخه‌ی اصلی دارای طبقه‌های زیادی نمی‌باشد اما هر طبقه نسبت به قبل خیلی عمیق‌تر و کامل‌تر طراحی شده‌است تا بتوانید در آن‌ها بیشتر کاوش کنید.

اما در مورد تغییرات مربوط به مبارزه آمده است که تمام سلاح‌ها Materia خواهند داشت و در اکسسوری ظاهر نمی‌شوند. (حتی اکسسوری نیز بر روی کاراکتر در حالت Real Time ظاهر نمی‌شود). هر اسلحه مثلث

ضربه سنگین متفاوتی دارد که ATB را مصرف نمی‌کند. این ضربات بعد از چند ضربه‌ی عادی قابل اجرا هستند و ضربه‌ی سنگین (و Limit Breaks) به عنوان ضربه‌ی آخر می‌تواند اجرا شود. پس ضربات ترکیبی (Combo) احتمالا در مبارزات وجود داشته باشند.

Magic باعث کم شدن هم ATB و هم MP می‌شود و با پیش‌روی در بازی بازیکن‌ها ATBهای بیشتری دریافت می‌کنند. احضار کردن‌ها (Summon) با نمایش کات‌سین اجرا می‌شوند. این اطلاعات درز شده از یک Summon جدید به نام Amarok خبر داده است که ظاهر گرگ دارد و هم باعث کم کردن خون دشمن و هم وارد کردن دشمن به تاریکی (Darkness) می‌شود. بعضی از دشمنان بازی دوباره طراحی شده‌اند ولی هنوز این حس را به شما می‌دهند که شاید آن‌ها را در نسخه‌ی اصلی دیده باشید . اما بعضی از دشمنان نسخه‌ی اصلی را در Remake نخواهید دید.

با وجود اینکه این خبر درز شده قابل باور است اما باید این احتمال را در نظر گرفت که شاید درست نباشند. اطلاعات موثق و درست قرار است از سوی Square Enix در مراسم E3 اعلام شود.

منبع متن: pardisgame