کمپانی 2K قرار است تا آرزوی طرفدار دو آتیشه‌ی مجموعه‌ی Borderlands که مبتلا به سرطان است را برآورده کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، جامعه‌ی کاربری Borderlands کمک کردند تا در ماه گذشته، رویای یک گیمر به حقیقت تبدیل شود. ماجرا از این قرار است که یکی از کاربران انجمن Reddit با نام کاربری taurustrev در ماه گذشته به صفحه‌ی رسمی Borderlands 3 در Reddit مراجعه کرد، به این امید که بتواند زودتر از بقیه، Borderlands 3 را تجربه کند. نام واقعی این کاربر "تروور ایستمن"(Trevor Eastman)  می‌باشد. دکترها تشخیص داده‌اند که تروور مبتلا به سرطان مری، معده و کبد سطح 4 است و او حتی نمی‌دانست که تا زمان لانچ Borderlands 3 زنده می‌ماند یا خیر. او حتی درخواستی از جامعه‌ی کاربری این فرنچایز مبنی بر اینکه دست به دست هم دهند تا آرزوی او را برآورده کنند هم نداشت. تروور تنها می‌خواست بداند که راهی برای تجربه‌ی زودهنگام Borderlands 3 وجود دارد یا نه. متن پیام تررور به این شرح می‌باشد:

"سلام به همگی. من حتی نمی‌دانم که این موضوع شدنی باشد... اگر کسی می‌تواند باعث شود تا این اتفاق برای من بیفتد... ولی اسم واقعی من تررور ایستمن هست و 26 سال سن دارم. ماه ژوئن گذشته، دکترها تشخصی دادند که من مبتلا به سرطان سطح 4 مری، معده و کبد هستم و اینجور که به من گفته‌اند، تنها 1 سال فرصت زندگی دارم. من برای مدت زمان زیادی است که طرفدار دو آتیشه‌ی مجموعه‌ی Borderlands می‌باشم و نمی‌دانم که تا زمان انتشار نسخه‌ی سوم زنده خواهم ماند یا خیر. اگر امکان این وجود دارد که کسی بتواند راهی پیدا کند تا من بتوانم Borderlands 3 را زودتر بازی کنم، برای همیشه قدردان خواهم بود. من تلاش کردم تا ببینم می‌توانم فیلم Avengers: Endgame را زودتر از زمان اکران تماشا کنم که خب، خیلی در این زمینه خوش‌شانس نبودم. اگر کسی می‌تواند در این مورد به من کمک کند، یک دنیا برایم ارزش دارد. ممنون که پیام من را خواندید. ضمنا، این هم مدرکی برای اثبات مریضی‌ام، چون برخی فکر می‌کنند که من این ماجرا از خودم ساخته‌ام."

بعد از گذاشتن این پست بود که کلی پیام حمایت برای تروور ارسال شد و بالاخره عده‌ای به توئیتر رفته و این ماجرا را به اطلاع کارگردان Borderlands 3 یعنی "رندی پیچفورد" و کمپانی 2K رساندند و تلاش کردند تا شرایطی را مهیا کنند که این طرفدار دو آتیشه بتواند بازی رو تجربه کند؛ خب خوشبختانه آن‌ها موفق شدند. روز گذشته، تروور به Reddit بازگشته تا به همه اطلاع دهد که شرکت 2k با او ارتباط برقرار کرده تا یک کپی از Borderlands 3 را برای تجربه‌ی آن زودتر از زمان عرضه، به او بدهد. همچنین، تررور از جامعه‌ی کاربری Borderlands برای کمک به او برای رسیدن به هدفش، تشکر کرد.

"سلام به همگی. فقط می‌خواستم به شما دوستانم که انقدر مهربان بودید و پیام من را منتشر کرده‌اید، آپدیتی در مورد وضعیتم بدهم. یکی از افراد 2k با من صحبت کرده است(مطمئن نیستم که اجازه دارم نام او را فاش کنم، پس نمی‌خواهم به اسمی اشاره کنم) و او در حال انجام کارهای لازم برای رخ دادن این موضوع است. آن‌ها، فردی را به احتمال فراوان در اوایل ماه ژوئن خواهند فرستاد تا یک کپی از بازی را به من بدهد. می‌خواستم از تمام شما که باعث شدید تا رویای من تبدیل به حقیقت شود، بسیار تشکر کنم. برایم به اندازه‌ی یک دنیا می‌ارزد که شما به من اهمیت داده و این کار را برایم انجام دادید."

چه داستان شگفت‌انگیزی. برآورده شدن آرزوی یک گیمر، از آن لحظات بسیار دلچسب است. عشق به بازی‌های ویدئویی و زندگی کردن با آن‌ها، موضوعی است که ما گیمرها به خوبی آن را درک می‌کنیم. اما قبل از هر چیز، برای شما دوستانم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم تروور نیز از تجربه‌ی Borderlands 3 لذت ببرد. Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر (21 شهریور) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame