به نظر می‌رسد که به واسطه‌ی قابلیت Backwards Compatibility، دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند با بازیکنانی که پلی‌استیشن ۴ دارند بازی کنند. به احتمال خیلی زیاد، در ابتدای نسل بعدی افراد زیادی هستند که توانایی خرید کنسول نسل جدید را ندارند. ولی اگر شما توانایی انجام این کار را دارید و دوستانتان راضی به خرید […]

قابلیت Backwards Compatibility به دارندگان کنسول نسل نه سونی اجازه‌ی بازی با دارندگان کنسول نسل هشت را می‌دهد

به نظر می‌رسد که به واسطه‌ی قابلیت Backwards Compatibility، دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند با بازیکنانی که پلی‌استیشن ۴ دارند بازی کنند.

به احتمال خیلی زیاد، در ابتدای نسل بعدی افراد زیادی هستند که توانایی خرید کنسول نسل جدید را ندارند. ولی اگر شما توانایی انجام این کار را دارید و دوستانتان راضی به خرید کنسول بعدی شرکت سونی نشدند، شما همچنان می‌توانید بازی‌های آنلاین خود را به همراه آنان تجربه کنید.

طی مصاحبه‌ای که در رابطه با قابلیت Backwards Compatibility با نایب رئیس شرکت سونی شده بود، او در رابطه با قابلیتی جذاب و بسیار هیجان‌انگیز به نام «تجربه‌ی میان نسلی» صحبت کرد. طبق این مصاحبه، سونی قصد دارد تا به بهترین نحو ممکن هواداران و مشتریان خود را به سمت کنسول‌های خود جذب کند و به احتمال زیاد نیز در این کار موفق خواهد بود. قابلیتی که معرفی شده است، می‌تواند دل بسیاری از بازی‌بازان را شاد کند و تحول بزرگی در این صنعت باشد.

با این حساب، نباید نگران آن باشید که دوستانتان کنسول جدید خریده‌اند یا شما به نسل بعد کوچ کرده‌اید. اکنون شما می‌توانید با دوستانتان به راحتی با کنسول‌های نسل‌های مختلف به تجربه‌ی عناوین مورد علاقه‌تان بپردازید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: gamefa