پس از اینکه رسماً تائید شد که جرج آر.آر. مارتین، نویسنده سری کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» در حال همکاری با یک استودیوی ژاپنی برروی یک بازی ویدئویی است، شاهد انتشار شایعات زیادی در باب بازی جدید استودیوی فرام سافتور بودیم که با نام Great Rune شناخته می‌شود. می‌توانید از این نشانی، به جزئیات بیشتری […]

Great Rune نام پروژه جدید فرام سافتور نخواهد بود + جزئیات جدید

پس از اینکه رسماً تائید شد که جرج آر.آر. مارتین، نویسنده سری کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» در حال همکاری با یک استودیوی ژاپنی برروی یک بازی ویدئویی است، شاهد انتشار شایعات زیادی در باب بازی جدید استودیوی فرام سافتور بودیم که با نام Great Rune شناخته می‌شود. می‌توانید از این نشانی، به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید. طرفداران این شرکت مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر از پروژه پسا-سکیروی آن‌ها هستند اما به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان Great Rune از شنیدن خبرهای جدید، ناامید خواهند شد.

همانطور که از توییت زیر پیداست، آنتونیو فوکیتو (Antonio Fucito)، خبرنگار فعال در حوزه بازی‌های ویدئویی که برای مجله‌های ایتالیایی متعددی کار می‌کند، شایعات منتشر شده اخیر را به نوعی تکذیب کرده است. او می‌گوید که از این بازی زیاد شنیده چراکه این پروژه به مدت چند سال است که در دست ساخت و توسعه قرار دارد. همچنین وی ابراز داشت که این بازی، «کاملاً» جهان باز (Open World) نخواهد بود و از همان موتور ساخته‌های پیشین استودیوی فرام سافتور (From Software) بهره می‌برد و احتمالاً Great Rune نام نخواهد داشت (در حقیقت، شاید این عنوان، تنها یک اسم رمز برای این پروژه باشد).

من می‌توانم تائید کنم که یک توسعه دهنده، چندین سال پیش از این پروژه به من گفته بود. این بازی به احتمال زیاد به واسطه محدودیت‌های (اما بهبود یافته) موتور اصلی استودیوی فرام سافتور، «کاملاً» جهان باز نخواهد بود.

من مطمئن نیستم که نام این بازی، Great Rune باشد. برای مثال، اسم رمز بازی Bloodborne، «SPRJ» نام داشت.

ــ آنتونیو فوکیتو (@Tanzen) 22 می ۲۰۱۹ میلادی

اگرچه این نویسنده، جزئیات بیشتری از این پروژه فاش نکرد، اما به نظر می‌رسد که اشاره او به کاملاً جهان باز نبودن آن، می‌تواند گواه بر این مدعی باشد که این عنوان، به دیگر بازی‌های استودیوی فرام سافتور شباهت دارد و اگرچه از محیط نسبتاً بزرگی بهره نمی‌برد، اما می‌تواند به روش‌های متعددی در آن کاوش و پیش روی کنید. در حقیقت، بازی جدید سازندگان سری Dark Souls، به سری Assassin’s Creed شباهت زیادی از نظر آزادی عمل نخواهد داشت.

بدیهی است که نباید این اطلاعات را قطعی بدانیم چراکه تنها با یک حدس و گمان روبرو هستیم. اگر قرار باشد از این بازی موردانتظار رونمایی گردد، نمایشگاه E3 امسال بهترین جا برای چنین کاری است. به دنبال اعلام خبر همکاری جرج آر.آر. مارتین (George R. R. Martin) با یک استودیوی ژاپنی جهت کار برروی یک بازی ویدئویی، منابع مختلفی به این نکته اشاره کردند که این استودیو، فرام سافتور است و پروژه جدیدشان Great Rune نام دارد و حاوی یک بخش چندنفره نیز خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که آیا سرانجام این شایعات به حقیقت تبدیل خواهد شد یا با سناریوی دیگری روبرو خواهیم بود.

منبع متن: gamefa