بازی The Order: 1886 با وجود جلوه‌های بصری فوق العاده‌اش، نتوانست به بازی موفق و ماندگاری تبدیل شود. با اینحال اما این بازی، آخرین عنوان از استودیوی توسعه دهنده‌اش یعنی Ready at Dawn که در ارواین کالیفرنیا قرار دارد، است که هم اکنون در دسترس عده‌ی زیادی از گیمرها قرار دارد؛ حتی با وجود اینکه این سازندگان بعدها بازی بسیار موفق Lone Echo را برای دستگاه‌های واقعیت مجازی منتشر کردند.

این استودیو هم اکنون در حال توسعه‌ی بازی Lone Echo II برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift است که قرار است در سه ماهه‌ی اول سال 2020 منتشر شود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، اکنون مدیر عامل و کارگردان خلاق استودیوی Ready at Dawn، رو ویراسوریا (Ru Weerasuriya) در طی مصاحبه‌اش با وب سایت Game Beat درباره‌ی بازی در حال سخاتشان یعنی Lone Echo II صحبت کرد و اعلام کرد که این توسعه دهنده، در حال تثبیت و به کار گرفتن درس‌هایی است که در حین کار  بر روی دستگاه‌های واقعیت مجازی آموخته است و همچنین در حال توسعه‌ی یک بازی AAA بر روی کنسول‌ها می‌باشد.

او در اینباره گفت: "این بازی سومین عنوان واقعیت مجازی ماست. بعد از Lone Echo و Echo Arena و دومین بازیمان یعنی Echo Combat. من نمی‌توانم بگویم که اکنون کار توسعه‌ی بازی ما آسانتر است، زیرا که ما باید مواردی را از بازی نخست، بهبود ببخشیم. ما الان چالش‌های جدیدی داریم. با اینحال اما دانش بیشتر ما در زمینه‌ی پلتفرم‌های واقعیت مجازی بعضی چیزها را آسانتر می‌کند. ما در اولین تجربه‌مان باید بسیاری از درس‌ها از ابتدا یاد می‌گرفتیم.

ما همچنین در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید بر روی کنسول‌ها هستیم، بازی‌ای که به صورت داخلی در حال ساخت است و به اندازه کافی سرگرم کننده است. ما درس‌های زیادی در زمینه‌ی روایت داستانی و مکانیک‌های گیم پلی یاد گرفته‌ایم و اکنون می‌خواهیم بعضی از این درس‌ها را که در پلتفرم واقعیت مجازی آموخته‌ایم، در ساخت یک بازی کنسولی به کار ببریم."

مدتی پیش ما با خبر شدیم که استودیوی Ready at Dawn خواستار برگشت به ساخت بازی‌های کنسول AAA است و حال که ساخت این بازی آغاز شده، ویراسوریا تائید کرده که این بازی فعلا در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد.

او در این رابطه نیز گفت: "ما هنوز هیچ چیزی از بازی خود را به کسی نشان نداده‌ایم. این عنوان فعلا در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود است و ما به طور داخلی در حال ساخت چیزهای زیادی هستیم. ما توانسته‌ایم از لحاظ مالی خود را تامین کنیم. این بسیار جالب است که در حال توسعه‌ی دو پروژه هستیم و می‌توانیم درس‌هایی که از آن‌ها می‌گیریم را در هردویشان به کار بگیریم."

با توجه به این خبر و اینکه اکنون در اواخر نسل هشتم کنسول‌ها قرار داریم، به احتمال زیاد این بازی کنسولی نام برده برای دستگاه‌های نسل نهم عرضه خواهند شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما این بازی می‌تواند ادامه‌ی بازی The Order: 1886 باشد یا آن‌ها در حال ساخت یک بازی کاملا جدید هستند؟

منبع متن: pardisgame