هواداران Dota 2 بازی جانبی Dota Auto Chess را به خوبی می‌شناسند. این بازی توسط استودیوی چینی درودو (Drodo Studios) توسعه یافته است و شخصیت‌های Dota 2 را در قالب یک بازی استراتژی و تاکتیکی در اختیار شما قرار می‌دهد. به لطف موفقیت بالای این بازی، شرکت ولو (Valve) اعلام کرده است که قصد دارد […]

ولو نسخه‌ی اختصاصی خود از Dota Auto Chess را توسعه می‌دهد

هواداران Dota 2 بازی جانبی Dota Auto Chess را به خوبی می‌شناسند. این بازی توسط استودیوی چینی درودو (Drodo Studios) توسعه یافته است و شخصیت‌های Dota 2 را در قالب یک بازی استراتژی و تاکتیکی در اختیار شما قرار می‌دهد. به لطف موفقیت بالای این بازی، شرکت ولو (Valve) اعلام کرده است که قصد دارد یک نسخه‌ از آن را توسعه دهد.

استودیوی درودو مدتی است که برروی یک نسخه‌ی مجزا از این بازی با هدف انتشار برروی گوشی‌های هوشمند در کشور چین کار می‌کند. به نظر می‌رسد این استودیو و شرکت ولو پس از مذاکره با یکدیگر به این نتیجه رسیده‌اند که با هم همکاری کنند. بیانیه‌ی زیر توسط شرکت ولو، پس از این توافق منتشر شده است:

در ماه فوریه، ما اعضای استودیوی درودو را از چین به این جا آوردیم تا درباره‌ی آینده‌ی Dota Auto Chess صحبت کنیم و ببینیم آیا آن‌ها می‌خواهند مستقیما با ما همکاری کنند یا نه. مذاکره با آن‌ها عالی پیش رفت ولی هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که به دلایل متعدد، امکان همکاری مستقیم بین استودیوی درودو و شرکت ولو وجود ندارد. با این حال، ما به توافق رسیدیم که هر طرف نسخه‌ی مستقل خود از این بازی را توسعه دهد و تا حد امکان به یکدیگر کمک کنند.

به لطف این توافق، شرکت ولو به استودیوی درودو کمک می‌کند تا تمامی تغییرات اعمال شده در بازی Dota Auto Chess بلافاصله برروی نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند اعمال شوند. در مقابل، توسعه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی به شرکت ولو واگذار شده است که اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن «به زودی» منتشر می‌شود.

با توجه به سرنوشت تلخ بازی Artifact، باید منتظر ماند و دید چه آینده‌ی در انتظار بازی Dota Auto Chess است. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرم که ولو همان شرکتی است که توانست یکی از حالت‌های قدیمی بازی World of Warcraft 3 را به یکی از محبوب‌ترین عناوین حال حاضر در دنیا تبدیل کند. بازی Dota Auto Chess به طور حتم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم شرکت ولو بتواند آن را به یک بازی موفق دیگر تبدیل کند. به نظر می‌رسد استودیوی درودو به این شرکت و توانایی آن ایمان دارد.

ما از شرکت ولو برای پیشنهاد به حمایت از بازی Dota Auto Chess و بازی مستقل ما، بسیار سپاس‌گذاریم. ولو یک شرکت بسیار بزرگ است که پلتفرم بزرگ استیم و Workshop را خلق کرده که به کاربران اجازه می‌دهد توانایی و استعداد خود را به نمایش بگذارند. به عنوان یکی از هواداران بازی Dota 2، ما به ساخته‌ی جدید شرکت ولو ایمان داریم. با حمایت شرکت ولو، استودیوی درودو به پشتیبانی از بازی Dota Auto Chess و به‌روزرسانی آن ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند حالت‌ها و ویژگی‌های جدید را به بازی مستقل خود اضافه کند.

منبع متن: gamefa