Rune 2

شرکت Human Head Studios مشغول ساخت دنباله‌ی بازی Rune بود که اسمش را Rune: Ragnarok گذاشته بود اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gaminbolt با توجه به این که این بازی ماجراجویی اکشن در سال 2018 یک بار تغییر نام داده بود، دوباره نیز تغییر نام داده است و الان اسم آن Rune 2 می‌باشد. این بازی انحصاری PC است و فقط بر روی Epic Game Store عرضه می‌شود.

همانند نسخه‌ی گذشته در این بازی نیز بازیکن‌ها سفر خود را در دنیای Midgar شروع می‌کنند و به مبارزه با Loki و نیروهایش می‌پردازند. در این بازی می‌توانید آیتم‌های مختلف را پیدا کنید، مهارت‌های جدید کسب کنید، اسلحه‌های جدید درست کنید و غیره. "کریس رین‌هارت"(Chris Rhinehart) یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Human Head Studios در مورد بازی می‌گوید:

"ما چندین سال است که با کمک طرفدار‌هایمان مشغول ساخت یک داستان وحشیانه‌ی وایکینگی هستیم. بازیکن‌ها دوباره به Midgar برمی‌گردند که یک حس آشنا به آن‌ها دست می‌دهد اما این دنیا را با مکانیزم و المان‌های جدیدی مانند توانایی‌های خدایی، اتفاق‌های جهان‌باز، اسلحه و زره سازی،‌ کمپین تک نفره یا co-op همراه با گرافیک پیشرفته توسط UE4 ساخته‌ایم."

الان نسخه‌ی اولیه Rune یک بازی قدیمی است بنابراین برای ساخت دنباله‌ی بازی باید از تکنولوژی‌ها و ایده‌های مدرن بازی سازی استفاده کنند و با این حال به نسخه‌ی ابتدایی وفادار باشند تا بتوانند طرفداران را راضی کنند.

منبع متن: pardisgame