تاریخ انتشار بازی Ancestors: The Humankind Odyssey سرانجام مشخص شد + تریلر و تصاویر جدید

همان‌طور که می‌دانید بازی Ancestors: The Humankind Odyssey چند وقتیست توسط یکی از سازندگان سری Assassin’s Creed یعنی "پاتریس دسیلتس" در دست توسعه قرار دارد. خب به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، سرانجام ساعاتی پیش مشخص شد که این بازی در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) برروی PC و چند ماه بعد در ماه دسامبر برروی کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

همان‌طور که چند ماه پیش مشخص شد، این بازی تا یک سال در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود و پس از آن برروی دیگر فروشگاه‌ها از جمله Steam منتشر خواهد شد.

در این بازی شما در نقش اجداد نژاد انسان‌ها که نجات یافته‌ و با محیط سرسخت و خشن آفریقا تطابق یافته‌اند، قرار خواهید گرفت. خط زمانی بازی بخشی از روند تکامل را که در 2 تا 10 میلیون سال پیش در طول 8 میلیون سال رخ داده، به تصویر خواهد کشید. ویژگی‌ها و نقش‌های شخصیت شما توسط انتخاب‌های‌تان تعیین خواهد شد.

تکامل، اکتشاف، و نجات و بقا از هسته‌های اصلی بازی خواهد بود. در دومین قسمت از تریلر‌های سازندگان بازی، "دسیلتس" و تیم بازی در رابطه با همین ساختار اصلی صحبت می‌کنند. هم‌چنین تصاویری نیز در کنار این ویدئو منتشرشده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

  

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

همان‌‌طور که بالاتر ذکر شد، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) برروی PC و چند ماه بعد در دسامبر برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.27 آگوست

منبع متن: pardisgame